|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Understanding By Design von Grant Wiggins

thesixth
(87)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,99
Ca.CHF 4,03
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $9,99 (ca. CHF 8,07) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 20. Aug und Di, 26. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167486052085
Zuletzt aktualisiert am 14. Aug. 2025 20:38:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
Understanding By Design
Topic
Education & Reference
Narrative Type
Education & Reference
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9781416600350

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Heinle
ISBN-10
1416600353
ISBN-13
9781416600350
eBay Product ID (ePID)
43758468

Product Key Features

Number of Pages
370 Pages
Language
English
Publication Name
Understanding by Design
Publication Year
2005
Subject
Professional Development, Curricula, General, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Author
Jay Mctighe, Grant Wiggins
Series
Professional Development Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
32.1 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2004-021131
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
374/.001
Edition Description
Expanded,New Edition
Synopsis
What is understanding and how does it differ from knowledge? How can we determine the big ideas worth understanding? Why is understanding an important teaching goal, and how do we know when students have attained it? How can we create a rigorous and engaging curriculum that focuses on understanding and leads to improved student performance in today's high-stakes, standards-based environment? Authors Grant Wiggins and Jay McTighe answer these and many other questions in this second edition of Understanding by Design . Drawing on feedback from thousands of educators around the world who have used the UbD framework since its introduction in 1998, the authors have greatly revised and expanded their original work to guide educators across the K-16 spectrum in the design of curriculum, assessment, and instruction. With an improved UbD Template at its core, the book explains the rationale of backward design and explores in greater depth the meaning of such key ideas as essential questions and transfer tasks . Readers will learn why the familiar coverage- and activity-based approaches to curriculum design fall short, and how a focus on the six facets of understanding can enrich student learning. With an expanded array of practical strategies, tools, and examples from all subject areas, the book demonstrates how the research-based principles of Understanding by Design apply to district frameworks as well as to individual units of curriculum. Combining provocative ideas, thoughtful analysis, and tested approaches, this new edition of Understanding by Design offers teacher-designers a clear path to the creation of curriculum that ensures better learning and a more stimulating experience for students and teachers alike., ASCD Bestseller! Wiggins and McTighe provide an expanded array of practical tools and strategies for designing curriculum, instruction, and assessments that lead students at all grade levels to genuine understanding. How do you know when students understand? Can you design learning experiences that make it much more likely that students understand content and apply it in meaningful ways? Thousands of educators have used the Understanding by Design (UbD) framework to answer these questions and create more rigorous, engaging curriculums. Now, this expanded 2nd edition gives you even more tools and strategies for results-oriented teaching: * An improved template for creating curriculum units based on the breakthrough "backward design" method. * More specific guidelines on how to frame the "big ideas" you want students to understand. * Better ways to develop the "essential questions" that form the foundation of high-quality curriculum and assessment. * An expanded toolbox of instructional approaches for obtaining the desired results of a lesson. * More examples, across all grade levels and subjects, of how schools and districts have used the UbD framework to maximize student understanding. Educators from kindergarten through college can get everything they need--guidelines, stages, templates, and tips--to start designing lessons, units, and courses that lead to improved student performance and a more stimulating experience for students and teachers alike.
LC Classification Number
LB2806.15.W54 2005

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

thesixth

96,8% positive Bewertungen773 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2024
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.5
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (99)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ