Kognitive Entwicklung und Lernen in Unterrichtskontexten von Byrnes

thesixth
(234)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $16,99
Ca.CHF 13,51
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Letzter Artikel1 verkauft
Wurde auch von anderen Nutzern gekauft. Schon 1 verkauft.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $9,99 (ca. CHF 7,94) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 30. Sep und Mo, 6. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167617852814
Zuletzt aktualisiert am 22. Sep. 2025 21:20:48 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
Cognitive Development and Learning in Instructional Contexts
Topic
Psychology & Counseling
Narrative Type
Psychology & Counseling
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9780205507719
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0205507719
ISBN-13
9780205507719
eBay Product ID (ePID)
58659270

Product Key Features

Number of Pages
472 Pages
Publication Name
Cognitive Development and Learning in Instructional Contexts
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Educational Psychology, Developmental / Child, General, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles
Type
Textbook
Author
James Byrnes
Subject Area
Education, Psychology
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-026047
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
370.15/2
Table Of Content
I. FOUNDATIONS. 1. Introduction. Why This Book Was Written. Two Central Constructs. Why Study Developmental and Individual Differences? Common Themes across Chapters. 2. Theories of Cognitive Development and Learning. Thorndike's Theory. Piaget's Theory. Schema Theory. Information Processing Theory. Vygotsky's Theory. Connectionist Theories. 3. Memory. The Nature of Human Memory. Forgetting. Factors Related to Enhance Memory. The Development of Memory. Instructional Implications. 4. Higher-Order Thinking. Developmental Approaches. Definitional Approaches. The Transfer of Skills. Instructional Implications. 5. Motivation. The Nature of Motivation. The Development of Motivation. Individual Differences in Motivation. Instructional Implications. II. AGE CHANGES IN SPECIFIC SUBJECT AREAS. 6. Beginning Reading . The Nature of Skilled Reading. The Development of Skilled Reading. Individual Differences in Skilled Reading. Instructional Implications. 7. Reading Comprehension. The Nature of Reading Comprehension. Developmental Trends in Reading Comprehension. Individual Differences in Reading Comprehension. Instructional Implications. 8. Writing. The Nature of Writing. The Development of Writing Skills. Individual Differences in Writing Ability. Instructional Implications. 9. Mathematics Learning. The Nature of Mathematical Knowledge and Skills. The Development of Mathematical Skills. Individual Differences in Math Skills. Instructional Implications. 10. Scientific Thinking. The Importance and Nature of High-Order Scientific Thinking. The Development of Scientific Knowledge and Skills. Individual Differences in Scientific Thinking. Implications for Teaching. 11. Social Studies Learning. Expertise in the Social Studies. The Development of Social Studies Knowledge and Skills. Individual Differences in Social Studies Knowledge. Instructional Implications. 12. Explaining Individual Differences. Effect Sizes. Explaining Gender Differences. Explaining Ethnic Differences. Instructional Implications.
Synopsis
This text uses practical applications and an accessible writing style to present a summary of psychological research on students' learning of academic subject areas. The text is organized into three main sections. 1. General principles of learning, memory, intelligence, problem-solving, and motivation that apply to any school-related skill. Unlike typical books on cognitive development, these general principles are explicitly translated to classroom practice. 2. Specific developmental trends in the acquisition of skills in the areas of reading, writing, mathematics, science, and social studies. The reader will learn what children can understand and do at various ages in these domains. 3. Understanding gender and ethnic differences in achievement.
LC Classification Number
LB1051

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

thesixth

98,8% positive Bewertungen1.1 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2024
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.5
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (249)

Alle Bewertungen ansehen