|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Spracherwerb und -entwicklung: Eine generative Einführung (Mit Press) von,

thesixth
(68)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $8,99
Ca.CHF 7,20
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $9,99 (ca. CHF 8,00) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167617871257

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
Language Acquisition and Development: A Generative Introduction,
Topic
Linguistics
Narrative Type
Linguistics
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9780262043588

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
MIT Press
ISBN-10
0262043580
ISBN-13
9780262043588
eBay Product ID (ePID)
19038272379

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Language Acquisition and Development : a Generative Introduction
Subject
Cognitive Science, Linguistics / Phonetics & Phonology, Linguistics / Morphology, Developmental / Child, Linguistics / Psycholinguistics
Publication Year
2020
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Science, Psychology
Author
Kamil Ud Deen, Misha Becker
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
25.6 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-019584
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
401.93
Synopsis
An introduction to the study of children's language development that provides a uniquely accessible perspective on generative/universal grammar-based approaches. How children acquire language so quickly, easily, and uniformly is one of the great mysteries of the human experience. The theory of Universal Grammar suggests that one reason for the relative ease of early language acquisition is that children are born with a predisposition to create a grammar. This textbook offers an introduction to the study of children's acquisition and development of language from a generative/universal grammar-based theoretical perspective, providing comprehensive coverage of children's acquisition while presenting core concepts crucial to understanding generative linguistics more broadly. After laying the theoretical groundwork, including consideration of alternative frameworks, the book explores the development of the sound system of language-children's perception and production of speech sound; examines how words are learned (lexical semantics) and how words are formed (morphology); investigates sentence structure (syntax), including argument structure, functional structure, and tense; considers such "nontypical" circumstances as acquiring a first language past infancy and early childhood, without the abilities to hear or see, and with certain cognitive disorders; and studies bilingual language acquisition, both simultaneously and in sequence. Each chapter offers a summary section, suggestions for further reading, and exercises designed to test students' understanding of the material and provide opportunities to practice analyzing children's language. Appendixes provide charts of the International Phonetic Alphabet (with links to websites that allow students to listen to the sounds associated with these symbols) and a summary of selected experimental methodologies., An introduction to the study of children's language development that provides a uniquely accessible perspective on generative/universal grammar-based approaches. How children acquire language so quickly, easily, and uniformly is one of the great mysteries of the human experience. The theory of Universal Grammar suggests that one reason for the relative ease of early language acquisition is that children are born with a predisposition to create a grammar. This textbook offers an introduction to the study of children's acquisition and development of language from a generative/universal grammar-based theoretical perspective, providing comprehensive coverage of children's acquisition while presenting core concepts crucial to understanding generative linguistics more broadly. After laying the theoretical groundwork, including consideration of alternative frameworks, the book explores the development of the sound system of language--children's perception and production of speech sound; examines how words are learned (lexical semantics) and how words are formed (morphology); investigates sentence structure (syntax), including argument structure, functional structure, and tense; considers such "nontypical" circumstances as acquiring a first language past infancy and early childhood, without the abilities to hear or see, and with certain cognitive disorders; and studies bilingual language acquisition, both simultaneously and in sequence. Each chapter offers a summary section, suggestions for further reading, and exercises designed to test students' understanding of the material and provide opportunities to practice analyzing children's language. Appendixes provide charts of the International Phonetic Alphabet (with links to websites that allow students to listen to the sounds associated with these symbols) and a summary of selected experimental methodologies.
LC Classification Number
P118.B423 2020

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

thesixth

95,9% positive Bewertungen573 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2024
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (76)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ