|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Management Asiatische Perspektive 7. globale Ausgabe

PassCert4Sure
(9261)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $71,90
Ca.CHF 57,64
Artikelzustand:
Neu
Mehr als 10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,90 (ca. CHF 4,73) USPS Media MailTM.
Standort: United States, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 21. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:174142401847
Zuletzt aktualisiert am 03. Sep. 2024 00:53:17 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Actual ISBN
9781292089584
Version
Global Edition
Book Format
Softcover
ISBN
9781292089584

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education, The Limited
ISBN-10
129208958X
ISBN-13
9781292089584
eBay Product ID (ePID)
7038823193

Product Key Features

Edition
7
Book Title
Marketing Management: an Asian Perspective
Number of Pages
880 Pages
Language
English
Publication Year
2017
Topic
Marketing / General, International / Marketing
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Siew Leong, Philip. Kotler, Kevin Keller, Swee Ang, Chin Tan
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.80095
Table Of Content
Part 1. Understanding Marketing Management 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Developing Marketing Strategies and Plans Part 2. Capturing Marketing Insights 3. Collecting Information and Forecasting Demand 4. Conducting Marketing Research Part 3. Connecting with Customers 5. Creating Long-term Loyalty Relationships 6. Analyzing Consumer Markets 7. Analyzing Business Markets 8. Tapping into Global Markets Part 4. Building Strong Brands 9. Identifying Market Segments and Targets 10. Crafting the Brand Positioning 11. Creating Brand Equity 12. Meeting Competition and Driving Growth Part 5. Shaping the Market Offerings 13. Setting Product Strategy 14. Designing and Managing Services 15. Introducing New Market Offerings 16. Developing Pricing Strategies and Programs Part 6. Delivering Value 17. Designing and Managing Integrated Marketing Channels 18. Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics Part 7. Communicating Value 19. Designing and Managing Integrated Marketing Communications 20. Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing 21. Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations 22. Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling Part 8. Managing the Marketing Organization 23. Conducting Marketing Responsibly for Long-Term Success
Synopsis
For undergraduate and graduate courses in marketing management. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday-and in order for students to have a competitive edge, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. .
LC Classification Number
HF5415.13.M35232

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

PassCert4Sure

93,4% positive Bewertungen99 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Cert4Sure is a comprehensive platform that offers you first time unlimited access to its store of knowledge. Get yourself prepared for the internationally acclaimed IT certifications exams. Our guides ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (11'235)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • *****- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Thanks
  • *****- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Excellent , thanks
  • *****- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Good stull will help you pass the EX200 objectives.