|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Sa, 11. Mai um 10:32.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Influence: The Psychology of Persuasion

Artikelzustand:
Akzeptabel
Verkauft für:
US $5,24
Ca.CHF 4,68
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Orem, Utah, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Fr, 5. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:176368047292

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Release Year
1993
ISBN
9780688128166
Book Title
Influence : the Psychology of Persuasion
Publisher
HarperCollins
Item Length
8.1 in
Edition
2
Publication Year
1998
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.1 in
Author
Robert B. Cialdini
Features
Revised
Genre
Self-Help, Psychology
Topic
General
Item Weight
12.8 Oz
Item Width
5.1 in
Number of Pages
336 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Influence, the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say "yes"-and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book. You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuader-and how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688128165
ISBN-13
9780688128166
eBay Product ID (ePID)
225079

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Influence : the Psychology of Persuasion
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Year
1998
Topic
General
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Self-Help, Psychology
Author
Robert B. Cialdini
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
12.8 Oz
Item Length
8.1 in
Item Width
5.1 in

Additional Product Features

Dewey Edition
21
Lccn
93-002549
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
153.8/52
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Bf774.C55 1993
Copyright Date
1999

Artikelbeschreibung des Verkäufers