Dollarokratie: Wie der Geld- und Medienwahlkomplex Amerika zerstört

promo.store
(845)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $8,00
Ca.CHF 6,34
oder Preisvorschlag
Bisher US $10,00 (- 20%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Neu
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,14) USPS Media MailTM.
Standort: Miami, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 24. Okt und Mi, 29. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:176468966853
Zuletzt aktualisiert am 23. Jun. 2025 01:48:37 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781568589534
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Public Affairs
ISBN-10
1568589530
ISBN-13
9781568589534
eBay Product ID (ePID)
201606794

Product Key Features

Book Title
Dollarocracy : How the Money and Media Election Complex Is Destroying America
Number of Pages
368 Pages
Language
English
Publication Year
2014
Topic
Political Process / General, Political Process / Campaigns & Elections, Media Studies, Civics & Citizenship, Political Ideologies / Democracy
Genre
Political Science, Social Science
Author
Robert W. Mcchesney, John Nichols
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Grade From
Eighth Grade
Grade To
College Graduate Student
Synopsis
Foreword by Senator Bernie SandersFresh from the first 10 billion election campaign, two award-winning authors show how unbridled campaign spending defines our politics and, failing a dramatic intervention, signals the end of our democracy.Blending vivid reporting from the 2012 campaign trail and deep perspective from decades covering American and international media and politics, political journalist John Nichols and media critic Robert W. McChesney explain how US elections are becoming controlled, predictable enterprises that are managed by a new class of consultants who wield millions of dollars and define our politics as never before. As the money gets bigger,especially after the Citizens United ruling,and journalism, a core check and balance on the government, declines, American citizens are in danger of becoming less informed and more open to manipulation. With ground-breaking behind-the-scenes reporting and staggering new research on the money power," Dollarocracy shows that this new power does not just endanger electoral politics it is a challenge to the DNA of American democracy itself., Foreword by Senator Bernie Sanders Fresh from the first 10 billion election campaign, two award-winning authors show how unbridled campaign spending defines our politics and, failing a dramatic intervention, signals the end of our democracy. Blending vivid reporting from the 2012 campaign trail and deep perspective from decades covering American and international media and politics, political journalist John Nichols and media critic Robert W. McChesney explain how US elections are becoming controlled, predictable enterprises that are managed by a new class of consultants who wield millions of dollars and define our politics as never before. As the money gets bigger--especially after the Citizens United ruling--and journalism, a core check and balance on the government, declines, American citizens are in danger of becoming less informed and more open to manipulation. With groundbreaking behind-the-scenes reporting and staggering new research on "the money power," Dollarocracy shows that this new power does not just endanger electoral politics; it is a challenge to the DNA of American democracy itself., Fresh from the first 10 billion election campaign, two award-winning authors show how unbridled campaign spending defines our politics and, failing a dramatic intervention, signals the end of our democracy. Blending vivid reporting from the 2012 campaign trail and deep perspective from decades covering American and international media and politics, political journalist John Nichols and media critic Robert W. McChesney explain how US elections are becoming controlled, predictable enterprises that are managed by a new class of consultants who wield millions of dollars and define our politics as never before. As the money gets bigger -- especially after the Citizens United ruling -- and journalism, a core check and balance on the government, declines, American citizens are in danger of becoming less informed and more open to manipulation. With groundbreaking behind-the-scenes reporting and staggering new research on "the money power," Dollarocracy shows that this new power does not just endanger electoral politics; it is a challenge to the DNA of American democracy itself., "John Nichols and Bob McChesney make a compelling, and terrifying, case that American democracy is becoming American dollarocracy. Even more compelling, and hopeful, is their case for a radical reform agenda to take power back from the corporations and give it to the people." -Naomi Klein

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

promo.store

100% positive Bewertungen2.0 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
The Promo.store offers buyers new and pre-owned movies, books, clothes plus accessories for women and men....Sales are excellent and items are like new!!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (866)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ