Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Display Art: Visual Merchandising und Schaufensterau sstellung von Shaoqiang Wang
US $43,46
Ca.CHF 36,06
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar1 verkauft
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping from outside US.
Standort: Gloucester, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 7. Mai und Di, 20. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:176718201992
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- EAN
- 9788417656775
- UPC
- 9788417656775
- ISBN
- 9788417656775
- MPN
- N/A
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Hoaki Books SL
ISBN-10
8417656774
ISBN-13
9788417656775
eBay Product ID (ePID)
16057248450
Product Key Features
Book Title
Display Art : Visual Merchandising and Window Display
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Commerce
Publication Year
2022
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
39.5 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
659.157
Synopsis
Display Art features examples of ground-breaking visual merchandising and window displays in some of the world's most glamorous shops of brands like Cartier, Clarks, Dior, Hermès, Karl Lagerfield, Lacoste, Mulberry, Nike, Sotherby's and UNIQLO, straight from the creative minds of art directors, graphic designers and window display designers. Visual merchandising can inspire consumers to interact with products, set a brand apart from its competitors, foster brand preference, and encourage purchases. This book highlights the relationship between brands, consumers, products and the display environment, by way of examples of story-telling visual displays from some of the world's most glamorous fashion emporia, such as Hermès, Karl Lagerfeld, Cartier and Fendi, but also small outlets, department stores, museums and bookshops. The projects included in this volume showcase a wide array of ideas by renowned graphic design agencies and boutique designers that have been successfully put into practice, focusing on aspects such as structure, texture, lighting design, custom lettering, amusing illustrations, delicate paper crafting, and installations made of multiple materials such as wood, steel, fabric or rubber. All these displays are characterized by alluring artwork that appeals to the senses and instincts of consumers and passers-by. An impressive selection that showcases extremely sophisticated projects but also simple, minimal and highly creative window displays, this book is the perfect inspirational guide for art directors, visual merchandisers and fashion professionals. Brands included: Adidas, Aïshti, Alko, Booma Group, Cartier, Chloé, Coach, COS, Debenhams, Diesel, Dolce & Gabbana, Fendi, Fortnum & Mason, Hackett, Harmay, Hermès, UNIQLO, Issey Miyake, John Lewis, Joseph Fashion, Karen Miller, Karl Lagerfeld, Kiko Milano, Lacoste, LaGalleria, Le Bon Marché, Liberty, Mulberry, Nordiska, Oasis, Printemps, Q25, RIBA, Seibu Shibuya, Selfridges, Tate Modern, Topshop.
LC Classification Number
HF5845.D5 2022
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 118119922
Info zu diesem Verkäufer
loveourprices2
96,5% positive Bewertungen•493 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (131'640)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (131'640)
- r***3 (153)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf+++ All good -- item as described!
- s***e (146)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufSeller failed to deliver or inform that they were a middle 'man', and never had the item for sale. When I chased the seller, they informed me they were not able to get the item from a third party supplier, and were not likely to be getting any such item anytime soon. The advert gave a delivery time which could never be met. Very disappointed this is how eBay operatives can keep customers waiting - This is my first experience of this kind on eBay since joining decades ago. Enough of this kind!
- 2***o (64)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent condition
- 1***1 (1858)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf-
Noch mehr entdecken:
- Bastel- und Dekorationsbücher über Window Color,
- Deutsche Bücher über Window Color Sachbuch,
- Bücher über Window Color im Taschenbuch Sachbuch,
- Freizeit-, - Hobbys- & - Lifestyle-Sachbuch Window Color Bücher auf Deutsch,
- Taschenbuch-Freizeit-, - Hobbys- & - Lifestyle-Sachbuch Bücher über Window Color,
- Bücher über Art déco Sachbuch,
- Gebundene-Ausgabe-Freizeit-, - Hobbys- & - Lifestyle-Sachbuch Bücher über Window Color,
- Gebundene-Ausgabe-Freizeit-, - Hobbys- & - Lifestyle-Sachbuch Window Color Bücher auf Deutsch