
Kundenservice: Skills for Success, 8. Auflage, Lucas ISBN 9781265071668
US $69,99US $69,99
Do, 18. Sep, 04:42Do, 18. Sep, 04:42
Bild 1 von 6






Galerie
Bild 1 von 6






Ähnlichen Artikel verkaufen?
Kundenservice: Skills for Success, 8. Auflage, Lucas ISBN 9781265071668
US $69,99
Ca.CHF 55,70
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,97 (ca. CHF 4,75) USPS Media MailTM.
Standort: Boone, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Okt und Mi, 15. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:177319872887
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- EAN
- 9781265017668
- ISBN
- 9781265017668
- Release Year
- 2022
- Book Title
- Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
- ISBN-10
- 1265017662
- Title
- Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
- Features
- Loose-Leaf
- Genre
- Business & Finance
- Country/Region of Manufacture
- IN
- Edition
- 8th ed.
- Release Date
- 03/01/2022
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1265017662
ISBN-13
9781265017668
eBay Product ID (ePID)
19057265111
Product Key Features
Number of Pages
992 Pages
Publication Name
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
Language
English
Publication Year
2022
Subject
Marketing / General, Commerce
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
30.5 Oz
Item Length
18 in
Item Width
9.8 in
Additional Product Features
Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2021-031275
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
PART ONE: THE PROFESSION Chapter 1: The World of Customer Service Chapter 2: Contributing to the Service Culture PART TWO: SKILLS FOR SUCCESS Chapter 3: Verbal Communication Skills Chapter 4: Nonverbal Communication Skills Chapter 5: Listening to the Customer PART THREE: BUILDING AND MAINTAINING RELATIONSHIPS Chapter 6: Customer Service and Behavior Chapter 7: Service Breakdowns and Recovery Chapter 8: Customer Service in a Diverse World Chapter 9: Customer Service via Technology PART FOUR: RETAINING CUSTOMERS Chapter 10: Encouraging Customer Loyalty BONUS CHAPTERS Bonus Chapters can be found in the eBook or in the Instructor Resources within Connect: Chapter 11: Managing Your Time Chapter 12: Managing Your Stress Chapter 13: Customer Service through Written Means
Synopsis
Lucas' top-selling and award-winning Customer Service 8e has been revised to reflect the demands of customer service today. Chapters are divided into three parts, focused on key aspects of customer service: 1) The Profession 2) Skills for Success, and 3) Building and Maintaining Relationships, and Retaining Customers. Throughout the text, readers discover tips for implementing proven customer service strategies, case scenarios, and activities to help apply concepts to real-world situations. Customer Service 8e addresses many market changes such as the impact of the COVID-19 pandemic, working in remote teams and greater focus on customers with disabilities with featuring several companies such as Amazon, Target, American Express and Chipotle. Students will practice putting concepts into action through our integration digital learning platform, Connect. Connect provides revised case analyses that challenge students to apply what they've learned to real-world scenarios featuring companies such as Zappos, Ben & Jerry's, and Southwest Airlines. Additionally, Connect has role-playing application-based activities to help students demonstrate understanding of the key elements that will make customer interactions more successful and revised Language Toolkits geared toward helping students develop an understanding of key terms.
LC Classification Number
HF5415.5.L83 2023
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
MountaineerMarkdown
100% positive Bewertungen•997 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (362)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (362)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
Noch mehr entdecken:
- Bücher Sachbuch 4-8 Jahre Ab 2010,
- Bücher Sachbuch 4-8 Jahre,
- Ravensburger Bücher Sachbuch 4-8 Jahre,
- 4-8 Jahre Belletristik-Bücher,
- Bücher mit Kinder- & Jugendliteratur 4-8 Jahre,
- Kinder- & - Jugendliteratur-Ravensburger - 4-8 - Jahre Bücher,
- Disney Bücher Belletristik 4-8 Jahre,
- Bücher über Spiele Sachbuch 4-8 Jahre,
- Bücher Sport-Sachbuch - 4-8 - Jahre,
- Bilder Sachbuch Bücher 4-8 Jahre