A Preface To Marketing Management 15th Global Edition

PassCert4Sure
(9476)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $65,90
Ca.CHF 52,15
Artikelzustand:
Neu
10 verfügbar10 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Das interessiert die Leute. 3 haben das auf ihrer Beobachtungsliste.
Versand:
US $6,90 (ca. CHF 5,46) USPS Media MailTM.
Standort: United States, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 29. Sep und Mo, 6. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:184799339964
Zuletzt aktualisiert am 28. Aug. 2025 00:48:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Actual ISBN
9781260287257
Version
Global Edition
Book Format
Softcover
ISBN
9781260300161
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1260300161
ISBN-13
9781260300161
eBay Product ID (ePID)
242415271

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Publication Name
Loose Leaf for a Preface to Marketing Management
Language
English
Publication Year
2018
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Author
James H. Donnelly Jr., J. Paul Peter
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
15.4 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Edition Number
15
Intended Audience
College Audience
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
SECTION I - ESSENTIALS OF MARKETING Part A - Introduction Chapter 1: Strategic Planning and the Marketing Management Process Part B - Marketing Information, Research, and Understanding Chapter 2: Marketing Research: Process and Systems for Decision Making Chapter 3: Consumer Behavior Chapter 4: Business, Government, and Institutional Buying Chapter 5: Market Segmentation Part C - The Marketing Mix Chapter 6: Product and Brand Strategy Chapter 7: New Product Planning and Development Chapter 8: Integrated Marketing Communications Chapter 9: Personal Selling, Relationship Building, and Sales Management Chapter 10: Distribution Strategy Chapter 11: Pricing Strategy Part D - Marketing in Special Fields Chapter 12: The Marketing of Services Chapter 13: Global Marketing SECTION II - ANALYZING MARKETING PROBLEMS AND CASES SECTION III - FINANCIAL ANALYSIS FOR MARKETING DECISIONS SECTION IV - DEVELOPING MARKETING PLANS Chapter 18: Managing Performance Chapter 19: Professional Performance and Sustaining Discipline Chapter 20: The Road Ahead: Challenge and Charge
Synopsis
Preface to Marketing Management , 15e , by Peter and Donnelly, is praised in the market for its clear and concise presentation of the basic principles of marketing in such a way that the core concepts and ideas are covered in sufficient depth to ensure understanding. By offering an engaging, clear, and conceptually sound text, this book has been able to maintain its position as a leading marketing management text. The fifteenth edition serves as an overview for critical issues in marketing management. Its brief, inexpensive, paperback format makes it a perfect fit for instructors who assign cases, readings, simulations or offer modules on marketing management for MBA students. The text also works in courses that implement a cross-functional curriculum where the students are required to purchase several texts.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

PassCert4Sure

94,2% positive Bewertungen101 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Cert4Sure is a comprehensive platform that offers you first time unlimited access to its store of knowledge. Get yourself prepared for the internationally acclaimed IT certifications exams. Our guides ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (11'490)

Alle Bewertungen ansehen