|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?
TopNotch Liquidation LLC
(465)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Microsoft XNA Game Studio Creator's Guide, zweite Ausgabe von Pat McGee und...

US $8,00
Ca.CHF 6,76
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Versand:
US $6,13 (ca. CHF 5,18) USPS Media MailTM.
Standort: Moberly, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 16. Mai und Di, 20. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:185655586524

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9780071614061

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071614060
ISBN-13
9780071614061
eBay Product ID (ePID)
70434030

Product Key Features

Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio : Creator's Guide
Publication Year
2009
Subject
Programming / Games, Internet / General
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
31.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Trade
LCCN
2009-009941
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.8/1526
Table Of Content
Chapter 1. Set Up an XNA Development Environment Chapter 2. Developer Basics Chapter 3. Behind the Game Window Chapter 4. 2D Games Chapter 5. Introduction to 3D Graphics Programming Chapter 6. Shaders Chapter 7. Animation Introduction Chapter 8. Character Movement Chapter 9. Texturing Your Game World Chapter 10. Adding Skies and Horizons to Your Levels Chapter 11. Index Buffers Chapter 12. Combining Images for Better Visual Effects Chapter 13. Score Tracking and Game Stats Chapter 14. 3D Models Chapter 15. Vectors Chapter 16. Matrices Chapter 17. Building a Graphics Engine Camera Chapter 18. Collision Detection Chapter 19. Ballistics Chapter 20. Particle Effects Chapter 21. Keyframe Animations Chapter 22. Lighting Chapter 23. Input Devices Chapter 24. Content Pipeline Processors Chapter 25. Terrain with Height Detection Chapter 26. Animated Models Chapter 27. Adding Audio to Your Game Chapter 28. Multiplayer Gaming Chapter 29. Networking Index
Synopsis
A fully updated guide to the latest release of the world's most popular free game development platform, Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. Bring your PC, Zune, and Xbox gaming visions to life with Microsoft XNA Game Studio Develop complete 2D and 3D games with step-by-step hands-on instruction, advice, and tips from two industry professionals. Fully revised to cover the latest features, Microsoft XNA Game Studio Creator's Guide, Second Edition lays out the essentials of game programming alongside exciting examples and C# code samples. Learn how to create 3D models, virtual worlds, and add stunning animation. You'll also discover how to incorporate 3D audio into your projects and handle PC and game controller input devices. Create, draw, and update XNA game windows and 3D objects Add dazzling animation and fluid character motion Render photorealistic terrains, landscapes, skies, and horizons Program custom lighting and shading effects using HLSL Integrate sound effects, game dashboards, and stat tracking Work with game cameras, keyframes, sprites, and loaders Design natural collision detection, ballistics, and particle effects Develop, import, and control Quake II models using MilkShape
LC Classification Number
QA76.76.C672

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

TopNotch Liquidation LLC

97,9% positive Bewertungen1.9 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2020
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (474)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ