Bild 1 von 12
Bild 1 von 12
Meggs 'Geschichte des Grafikdesigns - 4. ED-H/C D/J von Meggs, Philip B. 2006
US $18,99
Ca.CHF 16,06
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
US $4,99 (ca. CHF 4,22) USPS Media MailTM.
Standort: Port Jefferson Station, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 23. Sep und Mi, 25. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:185656773662
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Brand
- Unbranded
- Book Title
- Meggs' History of Graphic Design
- MPN
- Does not apply
- Subject
- Design, Drafting, Drawing & Presentation, Graphic Arts / General
- ISBN
- 9780471699026
- Subject Area
- Design, Architecture
- Publication Name
- Meggs' History of Graphic Design
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Item Length
- 11 in
- Publication Year
- 2005
- Type
- Textbook
- Format
- Book, Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1.5 in
- Features
- Revised
- Item Weight
- 75.6 Oz
- Item Width
- 8.8 in
- Number of Pages
- 592 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
Now in its Fourth Edition, this unrivaled, seminal work continues its long tradition of providing balanced insight and thorough historical background. Under the new authorial leadership of Alston Purvis, this authoritative book offers more than 450 new images, along with expansive coverage of such topics as Italian, Russian, and Dutch design. It reveals a saga of creative innovators, breakthrough technologies, and important design innovations.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471699020
ISBN-13
9780471699026
eBay Product ID (ePID)
46459880
Product Key Features
Number of Pages
592 Pages
Language
English
Publication Name
Meggs' History of Graphic Design
Publication Year
2005
Subject
Design, Drafting, Drawing & Presentation, Graphic Arts / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Design, Architecture
Format
Book, Hardcover
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
75.6 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.8 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-008604
Dewey Edition
22
Number of Volumes
2 Vols.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
686
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Z246.M43 2005
Table of Content
Preface.Preface to the First Edition.Acknowledgments.Part I: The Prologue to Graphic Design. The visual message from prehistory through the medieval era.1. The Invention of Writing.2. Alphabets.3. The Asian Contribution.4. Illuminated Manuscripts.Part II: A Graphic Renaissance. The origins of European typography and design for printing.5. Printing Comes to Europe.6. The German Illustrated Book.7. Renaissance Graphic Design.8. An Epoch of Typographic Genius.Part III: The Bridge to the Twentieth Century. The Industrial Revolution: The impact of industrial technology upon visual communications.9. Graphic Design and the Industrial Revolution.10. The Arts and Crafts Movement and its Heritage.11. Art Nouveau.12. The Genesis of Twentieth-Century Design.Part IV: The Modernist Era. Graphic design in the first half of the twentieth century.13. The Influence of Modern Art.14. Pictorial Modernism.15. A New Language of Form.16. The Bauhaus and the New Typography.17. The Modern Movement in America.Part V: The Age of Information. Graphic design in the global village.18. The International Typographic Style.19. The New York School.20. Corporate Identity and Visual Systems.21. The Conceptual Image.22. National Visions within a Global Dialogue.23. Postmodern Design.24. The Digital Revolution and Beyond.Epilogue.Bibliography.Picture Credits.Index.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (3'876)
- e***6 (6)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufvery satisfied
- 3***o (711)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent seller, fast shipping and great communication.
- -***- (88)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf5 stars!
Noch mehr entdecken:
- Hörbücher Philip Pullman,
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Philip Pullman Belletristik-Bücher,
- Philip Pullman Belletristik Romane,
- Philip Pullman Hörbücher und Hörspiele,
- Belletristik-Bücher Philip K. Dicke,
- Bücher Sachbuch Philip K. Dicke,
- Philip-José-Farmer-Belletristik - Bücher,
- Deutsche Bücher Philip Pullman Belletristik