Bild 1 von 4




Galerie
Bild 1 von 4




Konsumfragen: Eine psychologische Perspektive von Cathrine Jansson-Boyd (2011)
US $17,99
Ca.CHF 14,23
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“see item description”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Dickson City, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 7. Jul und Fr, 11. Jul bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:185987398553
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “see item description”
- Book Title
- Consumption Matters: A Psychological Perspective
- ISBN
- 9780230201170
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
0230201172
ISBN-13
9780230201170
eBay Product ID (ePID)
72739308
Product Key Features
Number of Pages
192 Pages
Publication Name
Consumption Matters : a Psychological Perspective
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
8.3 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-024443
Dewey Edition
23
Reviews
'This is a carefully chosen selection of topics drawn from the sprawling and growing field of consumer research, each of which reflects concerns that the general public have about consumption and its effects…I would recommend this text to undergraduates in both marketing and psychology, and an already well-thumbed copy occupies pride of place on my bookshelf.' Dr Brian Young, School of Psychology, University of Exeter 'This is a much needed and unique book which takes a social psychology approach to the topic of consumer behaviour. It discusses important psychological and social problems related to consumption such as the influence of consumerism on children, self-perception, well being and the environment. It is a welcome addition for introductory courses on consumer psychology and it should be of great interest to the general public.' Magdalena Zawisza, Department of Psychology, University of Winchester
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
306.3
Table Of Content
Introduction Young Consumers: Are they the Beauty and the Consumer Society the Beast? Changing Our Identities by Changing Our Possessions Consuming the Environment Ethical Consumption Mirror, Mirror Consumption as a Means to Happiness When Shopping Becomes a Burden.
Synopsis
What does it mean to live in a consumer society and how does this impact on our behaviour? In this insightful and engaging introduction to the psychology of consumption, Cathrine Jansson-Boyd discusses the various ways that consumer activities pervade our everyday lives, whether we are buying the latest trends to keep up with our peers or altering our physical looks so that we can fit the media's beauty mould. Highlighting why the spread of consumption through society is so important, the book looks at the impact on both children and the environment as well as at ethical considerations. Consumption Matters is the essential starting point for both students and general readers interested in consumer psychology., Can shopping make you happy? How do the things you consume mould your identity? Jansson-Boyd provides an engaging and lively introduction to consumer issues that encompasses shopping, the influence of the media, the environment and more. The book will interest any reader that has questioned how living in a consumer society affects human behaviour., What does it mean to live in a consumer society and how does this impact on our behaviour? In this insightful and engaging introduction to the psychology of consumption, Cathrine Jansson-Boyd discusses the various ways that consumer activities pervade our everyday lives, whether we are buying the latest trends to keep up with our peers or altering our physical looks so that we can fit the media's beauty mould. Highlighting why the spread of consumption through society is so important, the book looks at the impact on both children and the environment as well as at ethical considerations. Consumption Matters is the essential starting point for both students and general readers interested in consumer psychology.
LC Classification Number
HF4999.2-6182
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Pippin's Pallisade
100% positive Bewertungen•2.8 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (1'075)
- m***o (1243)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat
- t***o (981)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufwonderful condition, packed with great care. a beautiful item
- t***o (1144)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufSuper fast and well packed!
Noch mehr entdecken:
- Robert-A. - Heinlein-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Sachbuch Bücher,
- Deutsche Bücher Robert-A. - Heinlein-Belletristik,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- James-A. - Michener-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe