|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

ZWEITSPRACHLERNER IN INTERNATIONALEN SCHULEN von Maurice Carder **neuwertig**

~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Artikelzustand:
Neuwertig
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $25,95
Ca.CHF 23,48
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Mai und Mo, 13. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:186403673806

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
1858568595
Book Title
Second Language Learners in International Schools
Item Height
9.1 inches
ISBN
9781858568591
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Second Language Learners in International Schools
Author
Maurice Carder
Item Length
9.5in
Publisher
Institute of Education Press (Ioe Press)
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
290 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

By 2020 there will be more than 10,000 international schools with 5 million students. The authors argue for a model that does not assimilate to any political system; where motivation can come from areas other than wanting to belong to a specific culture; and where students can develop all their languages equitably while they learn the curriculum.

Product Identifiers

Publisher
Institute of Education Press (Ioe Press)
ISBN-10
1858568595
ISBN-13
9781858568591
eBay Product ID (ePID)
3038666288

Product Key Features

Author
Maurice Carder
Publication Name
Second Language Learners in International Schools
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
290 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

As Told to
Mertin, Patricia, Porter, Sarah
Lc Classification Number
P53.25.C38 2018
Reviews
As a former ESL teacher and workshop leader, I found myself nodding in agreement page after page of this important and well-researched book. The authors expose the truth that many international schools, unwittingly or even deliberately, disregard the crucial role that a strong, properly staffed ESL and mother tongue programme plays in promoting the language rights of all students and allowing access to the school's curriculum to help nurture each student's true potential. It is a compelling argument., "This is a great book, offering a clear vision. It gives international schools compelling ammunition to steer away from an ESL "support" model and create truly equitable multilingual schools in which ESL and MT centres of expertise provide complementary professional programmes for students, teachers and parents.", This straightforward and ferociously honest study provides vital and attainable suggestions for creating an effective, inclusive ESL programme for international schools. A must-read for teachers and leaders whose goal is to set students up for future academic success.
Table of Content
Foreword, by Virginia Collier PART 1: INTERNATIONAL SCHOOLS AND INFLUENCES ON THEIR PROVISION FOR SECOND LANGUAGE STUDENTS Chapter 1. What second language learners bring to international schools, by Patricia Mertin Chapter 2. Characterization of the international school clientele in language matters Chapter 3. ESL students and their requirements in international schools: The encroaching politicization of ESL and MT provision PART 2: BILINGUALISM AND SECOND LANGUAGE ACQUISITION Chapter 4. How the fields of bilingualism and SLA can guide good practice for viable SL models in international schools PART 3: THE HUMAN FACTOR Chapter 5. The reality of teacher relationships, their implications for teachers and pedagogy, and the consequences of a deficit model for SLLs PART 4: THE ROLE OF EXTERNAL CURRICULUM AND ACCREDITATION BODIES Chapter 6. The role of external bodies, such as the Council of International Schools and the International Baccalaureate, in international schools: The erosion of the acknowledgement of SLL needs and potential PART 5: THE CURRENT SITUATION IN AN INTERNATIONAL SCHOOL Chapter 7. How one international school is implementing the model proposed in this book, by Sarah Porter PART 6: CONSTRUCTIVE SOLUTIONS THAT BUILD CONSISTENTLY ON INTERNATIONAL STUDENTS' LANGUAGE TRAJECTORIES Chapter 8. Establishing a department in the secondary school as a 'centre of expertise' for all matters ESL and mother tongue Chapter 9. The need for continuing professional development (CPD), by Patricia Mertin Chapter 10. The importance of maintaining mother tongue development, by Patricia Mertin Chapter 11. Advice and guidance for school leaders, teachers and parents Chapter 12. The challenges ahead, by Maurice Carder and Patricia Mertin Appendix: Websites for SLLs in international schools References Index
Topic
Educational Policy & Reform / General, Bilingual Education, Study & Teaching, Curricula
Dewey Decimal
418.0071
Dewey Edition
23
Genre
Education, Language Arts & Disciplines

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ZUBER

ZUBER

98,1% positive Bewertungen
849 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (261'493)

l***l (663)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described, thank you!
g***m (380)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
awesome hard to find book about the genus echinocereus, 1st edition and in excellent condition as described. thank you!
n***p (104)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
V