Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Aufbau von Geschäfts-Regi erungs-Beziehu ngen: Ein Kompetenzansat z von Ya Ni
US $10,99
Ca.CHF 8,94
Artikelzustand:
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $6,99 (ca. CHF 5,69) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 21. Jun und Fr, 27. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:187098196156
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
- Book Title
- Building Business-Government Relations: A Skills Approach
- Topic
- Management
- Narrative Type
- Management
- Genre
- N/A
- Intended Audience
- N/A
- ISBN
- 9780765640086
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
0765640082
ISBN-13
9780765640086
eBay Product ID (ePID)
211857323
Product Key Features
Number of Pages
410 Pages
Publication Name
Building Business-Government Relations : a Skills Approach
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Public Policy / Economic Policy, Government & Business
Type
Textbook
Subject Area
Political Science, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.9 in
Item Weight
30.5 Oz
Item Length
10.1 in
Item Width
7.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
322/.30973
Table Of Content
Part I: Introduction to Business-Government Relations 1. Introduction to Government 2. Theories about Business-Government Relations in Society 3. Historical Development of Government's roles with Business 4. Economic Policy Part II: Business-Government Relations in the Sociopolitical Arena 5. Protection of Consumer, Employee, and the Environment 6. Corporate Social Responsibilities 7. Business Involvement in Politics Part III: Business-Government Relations in Economic Development 8. Government and Business in Economic Development 9. Industrial Recruitment 10. Public Entrepreneurs and Privatization Part IV: Business-Government Relations in the Global Market 11. Globalization and Free Trade 12. Examples of and Challenges for Trade Regimes in the World 13. International Trade and Financial Institutions
Synopsis
This book introduces business-government relations in the institutional context of the United States from a practitioner's perspective. It provides the historical, descriptive, and comparative accounts of the public and private sectors, the different roles government plays with business, including several conceptual models to understand the social interactions between the two sectors, and various economic policies associated with business. Business-government relations are framed into three different social economic contexts: The sociopolitical arena, in which government's role as agent of business, interest groups, and government's limited role as social architect, are introduced. The local economic development, in which government acts as a promoter of, partner with, and buyer from, business. The global market, where government mainly plays a role as promoter of domestic business. In the course of discussion, a set of skills, such as searching government jobs, starting a business, analyzing stakeholders, ethical reasoning, advancing a business agenda, leveraging public resources, contracting with government, interpreting global trends, doing business abroad, and leveraging international resources, are introduced and exercised.
LC Classification Number
HD3616.U47N52 2015
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
omgtextbooks
93,1% positive Bewertungen•5.6 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (825)
- e***f (910)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGorgeous pictures by a famous artist.
- o***a (92)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat transaction. Thanks!
- 7***4 (9)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you for your service for this wonderful Quran dictionary!
Noch mehr entdecken:
- Business- & - Wirtschaft Zeitschriften,
- Business Wörterbücher,
- Business Sprachkurse und Lehrmaterialien,
- Wöchentliche Zeitschriften über Wirtschaft & Business,
- Deutsche Zeitschriften Business- & - Wirtschaft,
- Spanische Business Sprachkurse und Lehrmaterialien,
- Nachschlagewerke und Lexika Fremdwörter Business,
- Nachschlagewerke und Lexika auf Deutsch Business,
- Deutsche wöchentliche Zeitschriften mit Business- & Wirtschafts-Thema,
- Sprachkurse und Lehrmaterialien Business als gebundene Ausgabe auf Englisch