
Überwindung der fünf Funktionsstörungen eines Teams: Ein Leitfaden vor Ort für Führungskräfte, Manager...
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Überwindung der fünf Funktionsstöru ngen eines Teams: Ein Leitfaden vor Ort für Führungskräfte , Manager...
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Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2005
- ISBN
- 9780787976378
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787976377
ISBN-13
9780787976378
eBay Product ID (ePID)
43891627
Product Key Features
Book Title
Overcoming the Five Dysfunctions of a Team : a Field Guide for Leaders, Managers, and Facilitators
Number of Pages
168 Pages
Language
English
Topic
Leadership, Organizational Behavior, Management, Workplace Culture
Publication Year
2005
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Type
Workbook
Book Series
JB Lencioni Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.9 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2004-025529
Reviews
'Lencioni is fast defining the next generation of leadership thinkers.'?Ken Blanchard, coauthor, The One Minute Manager ä and Full Steam Ahead
Dewey Edition
22
Series Volume Number
16
Dewey Decimal
658.4022
Table Of Content
Why a Field Guide? xiii Section One: Getting Clear on the Concept 1 The Case for Teamwork 3 A Quick Overview of the Model 7 Two Important Questions 9 Section Two: Overcoming the Five Dysfunctions of a Team 11 Overcoming Dysfunction #1: Building Trust 13 Overcoming Dysfunction #2: Mastering Conflict 37 Overcoming Dysfunction #3: Achieving Commitment 51 Overcoming Dysfunction #4: Embracing Accountability 61 Overcoming Dysfunction #5: Focusing on Results 69 Section Three: Answering Questions and Anticipating Problems 81 Common Questions 83 Objections from Participants 89 Obstacles to Avoid 93 Section Four: Building the Team 101 Team-Building Road Map 103 The Initial Off-Site 107 Tools and Exercises in Detail 113 Glossary of Terms 143 Resources 149 Acknowledgments 153 About the Author 155
Edition Description
Workbook
Synopsis
In the years following the publication of Patrick Lencioni s best-seller The Five Dysfunctions of a Team, fans have been clamoring for more information on how to implement the ideas outlined in the book., In the years following the publication of Patrick Lencioni's best-seller The Five Dysfunctions of a Team, fans have been clamoring for more information on how to implement the ideas outlined in the book. In Overcoming the Five Dysfunctions of a Team , Lencioni offers more specific, practical guidance for overcoming the Five Dysfunctions--using tools, exercises, assessments, and real-world examples. He examines questions that all teams must ask themselves: Are we really a team? How are we currently performing? Are we prepared to invest the time and energy required to be a great team? Written concisely and to the point, this guide gives leaders, line managers, and consultants alike the tools they need to get their teams up and running quickly and effectively., Practical exercises and hands-on tools to bring to life the timeless advice found in the author's best-selling book, The Five Dysfunctions of a Team In the years following the publication of Patrick Lencioni's best seller, The Five Dysfunctions of a Team , fans have been clamoring for more information on how to implement the ideas outlined in the book. In Overcoming the Five Dysfunctions of a Team, Lencioni offers specific, practical guidance for overcoming the five dysfunctions, using tools, exercises, assessments, and real-world examples. He examines questions that all teams must ask themselves: Are we really a team? How are we currently performing? Are we prepared to invest the time and energy required to be a great team? Written concisely and to the point, this guide gives leaders, line managers, and consultants alike the tools they need to get their teams up and running quickly and effectively., Based on the New York Times bestselling book The Five Dysfunctions of a Team "Lencioni is fast defining the next generation of leadership thinkers." Ken Blanchard, coauthor, The One Minute Manager and Full Steam Ahead In the years following the publication of Patrick Lencioni's bestseller The Five Dysfunctions of a Team, fans have been clamoring for more information on how to implement the ideas outlined in the book. In Overcoming the Five Dysfunctions of a Team, Lencioni offers more specific, practical guidance for overcoming the Five Dysfunctions using tools, exercises, assessments, and realworld examples. He examines questions that all teams must ask themselves: Are we really a team? How are we currently performing? Are we prepared to invest the time and energy required to be a great team? Written concisely and to the point, this guide gives leaders, line managers, and consultants alike the tools they need to get their teams up and running quickly and effectively.
LC Classification Number
HD66.L457 2005
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Dream Books Co.
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- s***2 (2861)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent item. Good shipping. Thanks.
- o***b (8536)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGREAT SELLER-FAST DELIVERY AAA +++ THANK YOU
- l***l (1022)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI highly recommend this company based on their professional experience and expertise!!!
- p***e (11)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufCD arrived undamaged and just as described. Case was in great condition—very satisfied.
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