
Dialekte, Englisch, Kreolen und Bildung Shondel J. Nero Taschenbuch Sprachwissenschaft
US $19,79US $19,79
So, 21. Sep, 16:42So, 21. Sep, 16:42
Bild 1 von 6






Galerie
Bild 1 von 6






Ähnlichen Artikel verkaufen?
Dialekte, Englisch, Kreolen und Bildung Shondel J. Nero Taschenbuch Sprachwissensc haft
US $19,79
Ca.CHF 15,75
Bisher US $21,99 (- 10%)
Artikelzustand:
“Shows light to moderate wear on edges and corners with sound, square binding. No writing or markings ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Beendet: 21. Sep. 2025 16:42:12 MESZ
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: L'Anse, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 8. Okt und Di, 14. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:187331248573
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- Book Title
- Dialects, Englishes, Creoles, And Education
- Personalized
- No
- Country/Region of Manufacture
- United States
- ISBN
- 9780805846591
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
080584659X
ISBN-13
9780805846591
eBay Product ID (ePID)
16038449391
Product Key Features
Number of Pages
338 Pages
Publication Name
Dialects, Englishes, Creoles, and Education
Language
English
Publication Year
2006
Subject
Creole Languages, English As a Second Language, Bilingual Education, General, Linguistics / General
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines, Education
Series
Esl and Applied Linguistics Professional Ser.
Format
Perfect
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-051013
Reviews
"The book is a good collection of thought-provoking papers on the linguistic and educational tension created by the proliferation of vernacular Englishes and the need for language standardisation." --Language and Education, 2008 "If we believe…that all children have a right to literacy and education, then as professional linguists we are obliged to advocate for more humane and effective ways of achieving this. This will no doubt involve…confronting conservative, blame-the-victims folk models of language and education with the truth about what language differences mean and, perhaps more importantly, what they don't mean. This volume…makes a significant contribution to this enterprise. I hope it will find its way into many teacher education programs."--Ronald Kephart, Language Policy(2008), 7: 377-379, "The book is a good collection of thought-provoking papers on the linguistic and educational tension created by the proliferation of vernacular Englishes and the need for language standardisation." --Language and Education, 2008 "If we believe...that all children have a right to literacy and education, then as professional linguists we are obliged to advocate for more humane and effective ways of achieving this. This will no doubt involve...confronting conservative, blame-the-victims folk models of language and education with the truth about what language differences mean and, perhaps more importantly, what they don't mean. This volume...makes a significant contribution to this enterprise. I hope it will find its way into many teacher education programs."--Ronald Kephart, Language Policy(2008), 7: 377-379, "The book is a good collection of thought-provoking papers on the linguistic and educational tension created by the proliferation of vernacular Englishes and the need for language standardisation." --Language and Education, 2008 "If we believe...that all children have a right to literacy and education, then as professional linguists we are obliged to advocate for more humane and effective ways of achieving this. This will no doubt involve...confronting conservative, blame-the-victims folk models of language and education with the truth about what language differences mean and, perhaps more importantly, what they don't mean. This volume...makes a significant contribution to this enterprise. I hope it will find its way into many teacher education programs."--Ronald Kephart, Language Policy (2008), 7: 377-379
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
427
Table Of Content
Contents: P. Elbow, Foreword. Preface. S.J. Nero, Introduction. Part I: World Englishes, Creoles, and Education. Y. Kachru, World Englishes and Language Education. J. Siegel, Keeping Creoles and Dialects Out of the Classroom: Is It Justified? Part II: African American Vernacular English (AAVE)/Ebonics. J.R. Rickford, Linguistics, Education, and the Ebonics Firestorm. L. Delpit, What Should Teachers Do? Ebonics and Culturally Responsive Instruction. Part III: Caribbean Creole English. L. Winer, Teaching English to Caribbean English Creole-Speaking Students in the Caribbean and North America. Y. Pratt-Johnson, Teaching Jamaican Creole-Speaking Students. Part IV: Hawai'i Creole English (HCE)/Pidgin. D. Eades, S. Jacobs, E. Hargrove, T. Menacker, Pidgin, Local Identity, and Schooling in Hawai'i. Part V: Hispanized English. O. Garc¡a, K. Menken, The English of Latinos From a Plurilingual Transcultural Angle: Implications for Assessment and Schools. M.H. Kells, Tex Mex, Metalingual Discourse, and Teaching College Writing. Part VI: West African Pidgin English. C. de Kleine, West African World English Speakers in U.S. Classrooms: The Role of West African Pidgin English. Part VII: Asian Englishes. A. Govardhan, Indian Versus American Students' Writing in English. M.L.G. Tayao, A Transplant Takes Root: Philippine English and Education. S.J. Nero, Conclusion.
Synopsis
This volume brings together a multiplicity of voices--both theoretical and practical--on the complex politics, challenges, and strategies of educating students--in North America and worldwide--who are speakers of diverse or nonstandard varieties of English, creoles, and hybrid varieties of English, such as African American Vernacular English, Caribbean Creole English, Tex Mex, West African Pidgin English, and Indian English, among others. The number of such students is increasing as a result of the spread of English, internal and global migration, and increased educational access. Dialects, Englishes, Creoles, and Education offers: *a sociohistorical perspective on language spread and variation; *analysis of related issues such as language attitudes, identities, and prescribed versus actual language use; and *practical suggestions for pedagogy. Pedagogical features : Key points at the beginning of each chapter help focus the reader and provide a framework for reading, writing, reflection, and discussion; chapter-end questions for discussion and reflective writing engage and challenge the ideas presented and encourage a range of approaches in dealing with language diversity. Collectively, the chapters in this volume invite educators, researchers, and students, across the fields of TESOL, applied linguistics, sociolinguistics, English, literacy, and language education, to begin to consider and adopt context-specific policies and practices that will improve the language development and academic performance of linguistically diverse students., This volume brings together a multiplicity of voices, both theoretical and practical, on the complex politics, challenges, and strategies of educating students, in North America and worldwide, who are speakers of diverse or nonstandard varieties of Engli
LC Classification Number
PE1128.A2.D444 2005
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Rupert's Place
100% positive Bewertungen•2.6 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (893)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (893)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
- d***d (2105)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAAA +++ Transaction
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
Noch mehr entdecken:
- Englische Bücher über Bildung Sachbuch,
- Bücher über Bildung Sachbuch im Taschenbuch-Format,
- Englische Enzyklopädien als Taschenbuch,
- Englische Taschenbücher Schule & Ausbildung,
- Englische Belletristik-Bücher als Taschenbuch,
- Englische Belletristik-Bücher im Taschenbuch-Literatur,
- Englisch Schule und Ausbildung im Taschenbuch-Format,
- Englische Bücher im Taschenbuch Sachbuch Jugendliche,
- Erstausgabe im Taschenbuch Schule und Ausbildung Englisch,
- Englische Belletristik im Taschenbuch-Bücher über Lebenskrisen