Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Fr, 19. Sep um 06:35 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
ANTRIEBSSTRANGSYSTEME VON BODENFAHRZEUGEN: THEORIE UND DESIGN von Alexandr F. Andreev
Beendet
ANTRIEBSSTRANGSYSTEME VON BODENFAHRZEUGEN: THEORIE UND DESIGN von Alexandr F. Andreev
US $92,75US $92,75
Sa, 20. Sep, 06:35Sa, 20. Sep, 06:35

ANTRIEBSSTRANGSYSTEME VON BODENFAHRZEUGEN: THEORIE UND DESIGN von Alexandr F. Andreev

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
(279007)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $92,75
Ca.CHF 74,78
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: US, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Mi, 15. Okt und Sa, 18. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:187420386657
    Zuletzt aktualisiert am 07. Aug. 2025 16:40:27 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut
    Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Hinweise des Verkäufers
    “Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
    ISBN-10
    1439817278
    Book Title
    Driveline Systems of Ground Vehicles: Theory and Design (Ground
    ISBN
    9781439817278
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    CRC Press LLC
    ISBN-10
    1439817278
    ISBN-13
    9781439817278
    eBay Product ID (ePID)
    72975500

    Product Key Features

    Number of Pages
    792 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Driveline Systems of Ground Vehicles : Theory and Design
    Subject
    Industrial Design / General, Mechanical, Automotive / General, Civil / General
    Publication Year
    2010
    Type
    Textbook
    Author
    Alexandr F. Andreev, Viachaslau Kabanau, Vladimir Vantsevich
    Subject Area
    Transportation, Technology & Engineering
    Series
    Ground Vehicle Engineering Ser.
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1.7 in
    Item Weight
    57.6 Oz
    Item Length
    10.3 in
    Item Width
    7.3 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2009-030197
    Dewey Edition
    22
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    629.24
    Table Of Content
    Driveline Systems and Vehicle Performance. Interwheel and Interaxle Open and Lockable Differentials. Automatic and Manual Positively Engaged Power-Dividing Units. Limited Slip Differentials. Free-Running Differentials and Viscous Clutches. Combined Automated Mechanical Driveline Systems. Mechatronic Driveline Systems. Testing of Driveline Systems and Multiwheel Drive Vehicles.
    Synopsis
    "With this book, Prof. Dr. Vantsevich brings a tremendous contribution to the field of Automotive Transmission and Driveline Engineering, including his innovative methods for optimum driveline synthesis, as well as his experience with the development of various hardware solutions, from the basic limited slip differentials to the most sophisticated mechatronic systems." --Dr.-Ing. Mircea Gradu Director, Transmission and Driveline Engineering Head, Virtual Analysis Tools Chrysler Group LLC Now that vehicles with four and more driving wheels are firmly ensconced in the consumer market, they must provide energy/fuel-saving benefits and improved operational quality including terrain mobility, traction and velocity properties, turnability, and stability of motion. A first-of-its-kind resource, Driveline Systems of Ground Vehicles: Theory and Design presents a comprehensive and analytical treatment of driveline research, design, and tests based on energy efficiency, vehicle dynamics, and operational properties requirements. This volume addresses fundamental engineering problems including how to investigate the effect of different driveline systems on the properties of vehicles and how to determined the optimal characteristics of the driveline system and its power-dividing units (PDUs) and design it for a specific vehicle to ensure high level of vehicle dynamics, energy efficiency, and performance. The authors develop an analytical apparatus for math modeling of driveline systems that can be compiled from different types of PDUs. They also introduce methodologies for the synthesis of optimal characteristics of PDUs for different types of vehicles. Structured to be useful to engineers of all levels of experience, university professors and graduate students, the book is based on the R&D projects conducted by the authors. It explores intriguing engineering dilemmas such as how to achieve higher energy and fuel efficiency by driving either all the wheels or not all the wheels, solve oversteering issues by managing wheel power distribution, and many other technical problems., This book presents analytical and experimental methods and achievements in the design of mechanical and mechatronic driveline systems. These include power dividing units, such as symmetric and non-symmetric, open and lockable differentials, various limited slip differentials, and no-spins and viscous clutches. Addressing vehicle dynamics and performance issues, the authors propose an approach to designing vehicle driveline systems based on determining optimum power distributions to the drive wheels. The text also provides logic control algorithms to control vehicle power dividing units and designs of torque/power managing devices. Each chapter includes problems.
    LC Classification Number
    TL260.A532 2009

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    ZUBER

    98,2% positive Bewertungen983 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Okt 1998
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.8
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    4.9

    Beliebte Kategorien in diesem Shop

    Verkäuferbewertungen (307'765)

    Alle Bewertungen ansehen