Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Differenzierun g und das Gehirn: Wie die Neurowissensch aften das lernerfreundli che C unterstützen,
US $10,99
Ca.CHF 8,81
Artikelzustand:
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
3 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $6,99 (ca. CHF 5,61) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 14. Okt und Mo, 20. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:187448567203
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
- Book Title
- Differentiation and the Brain: How Neuroscience Supports the Lea,
- Topic
- Behavioral Sciences
- Narrative Type
- Behavioral Sciences
- Genre
- N/A
- Intended Audience
- N/A
- ISBN
- 9781945349522
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349522
ISBN-13
9781945349522
eBay Product ID (ePID)
242968671
Product Key Features
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Name
Differentiation and the Brain : How Neuroscience Supports the Learner-Friendly Classroom (Use Brain-Based Learning and Neuroeducation to Differentiate Instruction)
Publication Year
2018
Subject
Neuroscience, Life Sciences / Neuroscience, General, Learning Styles
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Science, Education, Medical
Format
Book, Other
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
2
LCCN
2017-033583
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Students are becoming more academically and culturally diverse, making it more important than ever to shift away from a one-size-fits-all approach and toward differentiated instruction. The second edition of this best-selling book will help you create truly effective, brain-friendly classrooms for all learners. The authors share an array of updated differentiated instruction examples, scenarios, and exercises, as well as the latest educational psychology research from cognitive psychology, neuroscience, and pedagogy. Learn more about teaching diverse learners using brain-based learning strategies: Explore how the brain learns and approaches to differentiated instruction. Sharpen your knowledge of developmental cognitive neuroscience and educational psychology to teach the best content in the best possible way. Use the knowledge of educational neuroscience (neuroeducation) to benefit the students you teach. Design and implement strategies for effective differentiated instruction. Create a positive and productive learning environment that supports diversity in the classroom. A joint publication of ASCD and Solution Tree Contents: Introduction Chapter 1: The Nonnegotiables of Effective Differentiation Chapter 2: Mindset, Learning Environment, and Differentiation Chapter 3: Curriculum and Differentiation Chapter 4: Classroom Assessment and Differentiation Chapter 5: Differentiating in Response to Student Readiness Chapter 6: Differentiating in Response to Student Interest Chapter 7: Differentiating in Response to Student Learning Profile Chapter 8: Managing a Differentiated Classroom References and Resources Index
LC Classification Number
LB1031.S65 2018
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
omgtextbooks
96,7% positive Bewertungen•7.4 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (1'534)
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
Noch mehr entdecken:
- Neurowissenschaft Studium und Erwachsenenbildung,
- Arthur-C. - Clarke-Belletristik-Bücher,
- Geschichte-C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- Hörbücher und Hörspiele P. - C. - Cast,
- Rechtswissenschaften-C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- Deutsche Bücher Arthur-C. - Clarke-Belletristik,
- Arthur-C. - Clarke-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung auf Deutsch,
- C. - H. - Beck Ab 2010 Fachbücher, Lernen und Nachschlagen