Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Fr, 5. Sep um 12:21 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
HBR mit 100: Die einflussreichsten und innovativsten Artikel aus dem Harvard Business...
Beendet
HBR mit 100: Die einflussreichsten und innovativsten Artikel aus dem Harvard Business...
US $7,44US $7,44
Sa, 06. Sep, 00:21Sa, 06. Sep, 00:21

HBR mit 100: Die einflussreichsten und innovativsten Artikel aus dem Harvard Business...

Aspen Book Co
(13191)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,44
Ca.CHF 5,92
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Denver, Colorado, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Mo, 29. Sep und Sa, 4. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:187493770171
    Zuletzt aktualisiert am 05. Sep. 2025 04:28:14 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Release Year
    2022
    ISBN
    9781647823412
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Harvard Business Review Press
    ISBN-10
    1647823412
    ISBN-13
    9781647823412
    eBay Product ID (ePID)
    12050396364

    Product Key Features

    Book Title
    HBR At 100 : The Most Influential and Innovative Articles from Harvard Business Review's First Century
    Number of Pages
    496 Pages
    Language
    English
    Publication Year
    2022
    Topic
    Leadership, Commerce, Management, Strategic Planning
    Illustrator
    Yes
    Genre
    Business & Economics
    Author
    Renee A. Mauborgne, Michael E. Porter, Harvard Business Review, W. Chan Kim, Clayton M. Christensen
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Weight
    0 Oz
    Item Length
    8.2 in
    Item Width
    5.5 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2021-053177
    Reviews
    "Find here a fascinating canvas of C-suite strategies, conflicts, norms, and creeds. Wise CEOs distinguish between inflection points and fads. This is an illuminating look into how that is done and to what effect." -- McKinsey, "...an inherently fascinating, informative, reflective read from start to finish." -- Midwest Book Review "Find here a fascinating canvas of C-suite strategies, conflicts, norms, and creeds. Wise CEOs distinguish between inflection points and fads. This is an illuminating look into how that is done and to what effect." -- McKinsey
    Synopsis
    The most definitive management ideas of the century, all in one place. Harvard Business Review is the foremost destination for smart management thinking. Now, at its 100th anniversary, this commemorative volume brings together the most influential ideas since its inception. With an introduction written by editor in chief Adi Ignatius, HBR at 100 features business publishing's most influential voices on innovative topics, including: Michael E. Porter on competitive strategy Clayton M. Christensen on disruptive innovation Tim Brown on design thinking Linda A. Hill on being a first-time manager Daniel Goleman on emotional intelligence Erik Brynjolfsson and Andrew McAfee on artificial intelligence Robert Livingston on racial equity at work Amy C. Edmondson and Mark Mortensen on psychological safety Robert B. Cialdini on the science of persuasion W. Chan Kim and Renée Mauborgne on blue ocean strategy Gary Hamel and C.K. Prahalad on strategic intent Peter F. Drucker on managing yourself Whether you're a longtime reader or you're picking up an HBR volume for the first time, this book offers all you need to understand the most critical ideas in management.
    LC Classification Number
    HF5386.H3483 2022

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Aspen Book Co

    99,5% positive Bewertungen55 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Aug 2017
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Our store has thousands of books available. They range from textbooks to kids books and everything in-between.
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (15'051)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      Alle Bewertungen ansehen