
Crossing the Chasm, 3. Ausgabe: Marketing und Verkauf disruptiver Produkte t...
US $5,26US $5,26
Do, 25. Sep, 10:39Do, 25. Sep, 10:39
Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Crossing the Chasm, 3. Ausgabe: Marketing und Verkauf disruptiver Produkte t...
US $5,26
Ca.CHF 4,24
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Denver, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 15. Okt und Di, 21. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:187587116977
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2014
- ISBN
- 9780062292988
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0062292986
ISBN-13
9780062292988
eBay Product ID (ePID)
167765618
Product Key Features
Edition
3
Book Title
Crossing the Chasm, 3rd Edition : Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Reference, Technical & Manufacturing Industries & Trades, Management, New Business Enterprises, Sales & Selling / General
Publication Year
2014
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
7.7 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
The bible for bringing cutting-edge products to larger markets--now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle--which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards--there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment. This third edition brings Moore's classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore's most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in Crossing the Chasm to work subsequently published in his Inside the Tornado, and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets., The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing In Crossing the Chasm , Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment. This third edition brings Moore's classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore's most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in Crossing the Chasm to work subsequently published in his Inside the Tornado , and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets. "
LC Classification Number
HF5439.H54M66 2014
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Dream Books Co.
99,2% positive Bewertungen•1.9 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (548'639)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (548'639)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch als gebundene Ausgabe,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung als gebundene Ausgabe,
- Gebundene-Ausgabe-Wirtschaft - & -Industrie-Sachbuch Marketing Bücher,
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Belletristik-Bücher als gebundene Ausgabe auf Deutsch 2-3 Jahre,
- Gebundene-Ausgabe-Sachbuch - 2-3 - Jahre Bücher auf Deutsch,
- Gebundene-Ausgabe-Märchen-Belletristik - 2-3 - Jahre Bücher