|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice

by Ken Blanchard; Sheldon Bowles | HC | VeryGood
ThriftBooks
(3904348)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,99
Ca.CHF 4,08
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Mehr als 10 verfügbar271 verkauft
Voll im Trend. Schon 271 verkauft.
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 10. Jun und Sa, 14. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:193320341224
Zuletzt aktualisiert am 07. Jun. 2025 02:33:29 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0688123163

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990

Product Key Features

Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Organizational Behavior, Customer Relations, Management
Genre
Business & Economics
Author
Sheldon Bowles, Ken Blanchard
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
"Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans., Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

99% positive Bewertungen19.5 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'645'232)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • w***o (1174)- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestätigter Kauf
      Thank you.
    • o***o (316)- Bewertung vom Käufer.
      Vor über einem Jahr
      Bestätigter Kauf
      Awesome
    Alle Bewertungen ansehen