Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice
by Ken Blanchard; Sheldon Bowles | HC | VeryGood
US $4,99
Ca.CHF 4,08
Artikelzustand:
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Mehr als 10 verfügbar271 verkauft
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 10. Jun und Sa, 14. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:193320341224
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Hardcover
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 0688123163
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Organizational Behavior, Customer Relations, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
"Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans., Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
99% positive Bewertungen•19.5 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'645'232)
Dieser Artikel (2)
Alle Artikel (5'645'232)
- w***o (1174)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you.
- o***o (316)- Bewertung vom Käufer.Vor über einem JahrBestätigter KaufAwesome
- 0***2 (360)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent overall 👌 👏 AAA☆☆☆☆! THANK YOU
- h***h (98)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufArrived as planned and the book was in good shape.
- d***g (126)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufQuick delivery 🚚
Noch mehr entdecken:
- Robert-A. - Heinlein-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Sachbuch Bücher,
- Deutsche Bücher Robert-A. - Heinlein-Belletristik,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- James-A. - Michener-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe,
- Michael-A. - Singer-Taschenbuch-Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Deutsche Bücher über Selbsthilfe