|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Adaptives Coaching: Die Kunst und Praxis eines kundenzentrierten Ansatzes für...

Barci Media
(1718)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,93
Ca.CHF 15,95
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Niagara Falls, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Sep und Do, 11. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:196248601256
Zuletzt aktualisiert am 28. Aug. 2025 02:03:19 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Personalize
No
Type
Novel
Signed
No
Ex Libris
No
Personalized
No
Features
Dust Jacket
Original Language
English
Country/Region of Manufacture
Unknown
Inscribed
No
Edition
First Edition
Vintage
No
ISBN
9780891061878

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Brealey Publishing, Nicholas
ISBN-10
0891061878
ISBN-13
9780891061878
eBay Product ID (ePID)
2380502

Product Key Features

Book Title
Adaptive Coaching : the Art and Practice of a Client-Centered Approach to Performance Improvement
Number of Pages
368 Pages
Language
English
Topic
Leadership, Mentoring & Coaching, Motivational, Management
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Karen I. Spear, Terry R. Bacon
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
25.5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2004-272575
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.3/124
Synopsis
Adaptive Coaching offers a first-of-its-kind, research-based approach to creating individualized, tailor-made learning opportunities that will close the gap between what companies and clients expect from coaching and the results it delivers. Rich in detail from the authors' work with more than 2,000 clients in Fortune 500 companies, Adaptive Coaching offers a unique client-centred focus and solid research into how people prefer to be coached. ..Combining 30 years of experience as coaches and educators teaching others the art of coaching, Bacon and Spear deliver the tools and techniques coaches need to identify clients' real needs, negotiate expectations, understand and adapt to different coaching style preferences, manage the dialogue, and help clients change. ..The authors identify eight distinct coaching styles: teacher, parent, manager, philosopher, facilitator, counselor, colleague, and mentor. They also include numerous examples of coaching dialogue and explore in detail the special challenges of coaching across cultures and generations, and of coaching women, minorities, and C-level executives..., "Adaptive Coaching" offers a research-based approach to creating learning opportunities that will close the gap between expectations and results. Authors Bacon and Voss draw from over 2,000 case studies of Fortune 500 employees to show how people prefer to be coached, and offer the key tools and techniques required to identify each client s true needs.", Handbook offering key tools and techniques coaches require to identify client needs and solve problems., Adaptive Coaching offers a research-based approach to creating learning opportunities that will close the gap between expectations and results. Authors Bacon and Voss draw from over 2,000 case studies of Fortune 500 employees to show how people prefer to be coached, and offer the key tools and techniques required to identify each client's true needs.
LC Classification Number
HD30.4.B33 2003

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.: CA 211216536
Info zu diesem Verkäufer

Barci Media

100% positive Bewertungen5.9 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2001
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Welcome to our Store! 📚At Barci Media, we offer a unique collection of books and media, from rare vintage finds to contemporary bestsellers. Explore diverse genres, including fiction and non-fiction, ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'805)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ