|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Prozessverbesserung Essentials: CMMI, Six Sigma und ISO 9001

by James R. Persse, PhD | PB | Good
Artikelzustand:
Gut
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $5,34
Ca.CHF 4,72
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 24. Jun und Mi, 26. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:196280893106

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780596102173
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Item Length
9.2 in
Publisher
O'reilly Media, Incorporated
Subject
Programming / General, Software Development & Engineering / General, General, Quality Control
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
1 in
Author
James R. Persse
Item Width
7 in
Item Weight
21.9 Oz
Number of Pages
350 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Persse combines the foundation needed to understand process improvement theory with the best practices to help individuals implement process improvement initiatives in their organization.

Product Identifiers

Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
0596102178
ISBN-13
9780596102173
eBay Product ID (ePID)
54241372

Product Key Features

Author
James R. Persse
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Format
Perfect
Language
English
Subject
Programming / General, Software Development & Engineering / General, General, Quality Control
Publication Year
2006
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
1 in
Item Width
7 in
Item Weight
21.9 Oz

Additional Product Features

LCCN
2006-287299
Lc Classification Number
Qa76.76.Q35p473 2006
Table of Content
Dedication;Preface; The Audience for This Book; Safari® Enabled; How to Contact Us; Acknowledgments;Part I: Process and Process Improvement; Chapter 1: Introduction; 1.1 A Path of Quality; 1.2 The Innovation/Chaos Paradox; 1.3 Marshal Extra Forces If...; 1.4 Moving Forward; 1.5 Summary; Chapter 2: The Case for Process; 2.1 An American Success Story; 2.2 The Conscious Organization; 2.3 Some Number Stories; 2.4 Six Common Myths; 2.5 Benefits of Process; 2.6 Summary; Chapter 3: Establishing Your Process Program; 3.1 Using IDEAL; 3.2 Establishing Executive Sponsorship; 3.3 Aligning with Business Objectives; 3.4 Identifying Improvement Opportunities; 3.5 Establishing the Process Team; 3.6 Choose Your Model (or Not); 3.7 Developing Process Program Components; 3.8 Training; 3.9 Program Rollout; 3.10 Institutionalization; 3.11 Helpful Change Agent Skills; 3.12 Summary; Chapter 4: Sustaining Process Improvement; 4.1 1. Remember What You Do; 4.2 2. Weld Business Success to Program Success; 4.3 3. Participate; 4.4 4. Training; 4.5 5. Support Compliance; 4.6 6. Active Feedback Mechanisms; 4.7 7. Promote Performance Incentives; 4.8 8. Celebrate Success; 4.9 9. Public Announcements; 4.10 10. Measure, Measure; 4.11 11. Periodic Reassessment; 4.12 12. Appreciate the Journey; 4.13 Summary;Part II: Three Major Process Improvement Standards; Chapter 5: ISO 9001:2000; 5.1 A Brief History of ISO 9001:2000; 5.2 ISO 9001 Ownership; 5.3 The Structure and Design of ISO 9001:2000; 5.4 ISO 9000: Sections 1 Through 3; 5.5 Section 4. Quality Management System; 5.6 Section 5. Management Responsibility; 5.7 Section 6. Resource Management; 5.8 Section 7. Product Realization; 5.9 Section 8. Measurement, Analysis, and Improvement; 5.10 For a Deeper Look; 5.11 Summary; Chapter 6: The Capability Maturity Model Integration (for Development); 6.1 A Brief History of CMMI; 6.2 CMMI Ownership; 6.3 Technology Disciplines Covered Under CMMI; 6.4 CMMI-Dev Structure and Design; 6.5 Generic Goals of CMMI; 6.6 The Process Areas of CMMI; 6.7 Project Management Process Areas; 6.8 Engineering Process Areas; 6.9 Support Process Areas; 6.10 Process Management Process Areas; 6.11 Implementing CMMI; 6.12 For a Deeper Look; 6.13 Summary; Chapter 7: Six Sigma; 7.1 A Brief History of Six Sigma; 7.2 Six Sigma Ownership; 7.3 Six Sigma Structure and Design; 7.4 Define; 7.5 Measure; 7.6 Analyze; 7.7 Improve; 7.8 Control; 7.9 The Six Sigma Team; 7.10 For a Deeper Look; 7.11 Summary; Chapter 8: Considerations for Adoption; 8.1 ; 8.2 Summary;Colophon;
Copyright Date
2006
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
005.10685
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'221'494)

c***a (926)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks!
r***6 (7)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very Nice. A gift for a friend...She loved it. Thanks
7***7- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you !