|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Markenrelevanz: Wettbewerber irrelevant machen, Hardcover von Aaker, David A....

superbookdeals
  • (73363)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
£18,13
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 20,48
Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar
Versand:
£15,99 (ca. CHF 18,06) Standard Int'l Postage.
Standort: Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 16. Okt und Mo, 28. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Verkäufer verschickt innerhalb von 10 Tagen nach Zahlungseingang.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:196327357345
Zuletzt aktualisiert am 29. Jul. 2024 01:25:16 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Brand Relevance : Making Competitors Irrelevant
ISBN
9780470613580
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Brand Relevance: Making Competitors Irrelevant
Item Height
229 mm
Author
David A. Aaker
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Subject
Marketing
Item Weight
584 g
Item Width
156 mm
Number of Pages
400 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Branding guru Aaker shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market This ground-breaking book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies-Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more-and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. Aaker reveals how these companies have made other brands in their categories irrelevant. Key points: When managing a new category of product, treat it as if it were a brand; By failing to produce what customers want or losing momentum and visibility, your brand becomes irrelevant; and create barriers to competitors by supporting innovation at every level of the organization. Using dozens of case studies, shows how to create or dominate new categories or subcategories, making competitors irrelevant Shows how to manage the new category or subcategory as if it were a brand and how to create barriers to competitors Describes the threat of becoming irrelevant by failing to make what customer are buying or losing energy David Aaker, the author of four brand books, has been called the father of branding This book offers insight for creating and/or owning a new business arena. Instead of being the best, the goal is to be the only brand around-making competitors irrelevant.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470613580
eBay Product ID (ePID)
97666339

Product Key Features

Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Brand Relevance: Making Competitors Irrelevant
Publication Year
2011
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
David A. Aaker
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
229 mm
Item Weight
584 g
Item Width
156 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
David A. Aaker

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 307932304
superbookdeals

superbookdeals

95,8% positive Bewertungen
300 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Aug 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Mehr anzeigen

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.7
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (83'738)