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Ein Management Guide Service-Betrieb basierend auf Itil V # von Bernan

by Bernan | PB | Good
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Zuletzt aktualisiert am 07. Jun. 2025 03:36:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9789087531270

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Van Haren Publishing
ISBN-10
9087531273
ISBN-13
9789087531270
eBay Product ID (ePID)
119079230

Product Key Features

Book Title
Service Operation Based on Itil V3 : a Management Guide
Number of Pages
173 Pages
Language
English
Publication Year
2008
Topic
Industrial Management, Reference, Databases / General
Illustrator
Yes
Features
New Edition
Genre
Computers, Business & Economics
Type
Textbook
Author
It INFORM Staff
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
2.3 in
Item Weight
51.5 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Number of Volumes
5 vols.
Edition Description
New Edition
Synopsis
The Management Guides are a concise summary of the Foundations of IT Service Management based on ITIL V3 . A quick, portable reference tool to the standards used within the Service Management community. Not only includes the Lifecycle Approach but in addition covers the processes in a separate section as well. What are the key service management processes? What is the lifecycle approach?, The Management Guides are a concise summary of the Foundations ofIT Service Management based on ITIL V3 . A quick, portablereference tool to the standards used within the ServiceManagement community. Not only includes the Lifecycle Approachbut in addition covers the processes in a separate section aswell. What are the key service ......, The Management Guides are a concise summary of the Foundations of IT Service Management based on ITIL V3. A quick, portable reference tool to the standards used within the Service Management community. Not only includes the Lifecycle Approach but in addition covers the processes in a separate section as well. What are the key service management processes? What is the lifecycle approach?"] a wonderful compliment to the Best Practice Series. As an ITIL Training Organization our consultants were required to reach each of the ITIL V3 books. There was lots of complaining about how the books took too long to say very little. The Management Guides are a good alternative for those who want a quick reference. They are in-depth enough to cover the subject without becoming overly verbose"(Ramon Smitherman, Vice President Sales and Operations, Dream Catchers, Inc.), The Management Guides are a concise summary of the ‘Foundations of IT Service Management based on ITIL V3'. A quick, portable reference tool to the standards used within the Service Management community. Not only includes the Lifecycle Approach but in addition covers the processes in a separate section as well.What are the key service management processes? What is the ‘lifecycle' approach?

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