|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die Kunst, Dummheit zu verhindern: Wie man eine stärkere Geschäftsstrategie aufbaut...

by Davis, Matthew Neill | HC | VeryGood
ThriftBooks
(3935614)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $10,64
Ca.CHF 8,46
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 31. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:196956557328
Zuletzt aktualisiert am 24. Jul. 2025 22:02:14 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781732510210

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
An, Incorporated Original
ISBN-10
1732510210
ISBN-13
9781732510210
eBay Product ID (ePID)
28038508638

Product Key Features

Book Title
Art of Preventing Stupid : How to Build a Stronger Business Strategy Through Better Risk Management
Number of Pages
IX, 199 Pages
Language
English
Topic
General, Strategic Planning
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Matthew Neill Davis
Format
Hardcover

Dimensions

Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-304274
TitleLeading
The
Reviews
"Even though risks for businesses are greater than ever, most entrepreneurs are responding by closing their eyes tighter. Protect your business (and yourself) with Davis' eye-opening thoughts." --Mike Michalowicz, author of Profit First and Clockwork, " The Art of Preventing Stupid is a must-read for any smart entrepreneur looking to avoid the costly and unexpected risks and oversights that can take a business down. Matthew's unique legal and business-building experience makes for a surprisingly refreshing approach that goes well beyond legal structure. This quick read will help you to create focus by laying out an aerial view of potential risks and distractions." --Chalene Johnson, New York Times best-selling author of Push and founder of Marketing Impact Academy
Synopsis
In a world where most businesses fail, The Art of Preventing Stupid offers a system for leaders to solve common business problems before they happen. Author Matthew Neill Davis introduces the Preventing Stupid Method to running a business, a method that guides readers in identifying, categorizing, and prioritizing threats to and weaknesses in their business. This book details how to efficiently prevent and manage potential and present problems and helps business owners and managers learn how to create leads for a more profitable business. You will learn how to seize opportunities rather than wallow in problems that should never have made it to the surface. Forward-thinking risk management This book delivers bold business strategy rooted in forward-thinking risk management. It is about changing how leaders think, so they can run their business with confidence, effectiveness, and profitability. It shows struggling entrepreneurs how to weed out the stupid mistakes they're making, so they can move forward. For those already running a business, it offers next-level risk management strategies to make work easier, more profitable, and more secure. Advice from a lawyer In The Art of Preventing Stupid, you'll get a lawyer's perspective and insight and the value of a fractional general counsel for the cost of a single book. Matthew Neill Davis of Davis Law, PLLC, a firm that has three times made the Law Firm 500 for being among the fastest-growing law firms in the nation, will show you how to make smart, meaningful changes to successfully grow your organization. With his extensive litigation and business representation experience and expertise in building and running custom legal departments for businesses and nonprofits, he has dedicated himself to helping business owners make smart business decisions.
LC Classification Number
HD58.8.D383 2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.7 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'689'940)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ