Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Förderung des Lernens der Fakultät durch interdisziplin äre Zusammenarbeit : Neu...
by Tl (Teaching and Learning); Tl;... | PB | VeryGood
US $16,08
Ca.CHF 12,89
Artikelzustand:
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:197083002803
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Advancing Faculty Learning Through Interdisciplinary...
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780787980702
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787980706
ISBN-13
9780787980702
eBay Product ID (ePID)
45588446
Product Key Features
Number of Pages
112 Pages
Language
English
Publication Name
Advancing Faculty Learning Through Interdisciplinary Collaboration Vol. 102
Subject
Educational Policy & Reform / General, General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
JB Tl Single Issue Teaching and Learning Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.2 in
Item Weight
10 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Series Volume Number
89
Dewey Decimal
378.1205
Synopsis
This volume addresses the limitations of an instrumental perspective on collaboration and explores why stakeholders in higher education should refocus attention on collaboration as a source of faculty learning., This volume addresses the limitations of an instrumental perspective on collaboration and explores why stakeholders in higher education should refocus attention on collaboration as a source of faculty learning. The chapters establish a theoretical basis for thinking about faculty learning and then use case studies to explore this topic in the context of service or outreach, research, and teaching. Included as well are a meta-analysis of the cases to demonstrate what they teach about contexts that promote faculty learning and a discussion of the implications of the analysis for higher education policy and practice, including the evaluation of collaboratively produced work. The framework and cases are useful to an audience of academic leaders committed to faculty development and to creating hiring, promotion, and tenure policies that reward the full range of scholarly pursuits. They should also prove instructive to faculty embarking on interdisciplinary teaching, research, or outreach activities. This is the 102nd issue of the Jossey-Bass quarterly report series New Directions for Teaching and Learning.
LC Classification Number
LB1025.3
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
98,9% positive Bewertungen•19.6 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'680'124)
- 9***d (6)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufOverall fine
- 0***0 (1137)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufIf only we were kids again
- 1***p (77)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping, great price, and arrived as described! Would buy from againp