Bild 1 von 10










Galerie
Bild 1 von 10










Ähnlichen Artikel verkaufen?
Marketing für Gastfreundscha ft und Tourismus von James C. Makens, John T. Bowen 5. Aufl.
US $10,00
Ca.CHF 7,95
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Willoughby, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 10. Jul und Mi, 16. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:202603267126
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780135045596
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135045592
ISBN-13
9780135045596
eBay Product ID (ePID)
71094505
Product Key Features
Number of Pages
720 Pages
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Language
English
Subject
Marketing / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
57.5 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.7 in
Additional Product Features
Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2009-007221
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
647.94
Table Of Content
Table of Contents PART I: UNDERSTANDING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING PROCESS 1. Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism 2. Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing 3. The Role of Marketing in Strategic Planning PART II: DEVELOPING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING OPPORTUNITIES AND STRATEGIES 4. The Marketing Environment 5. Marketing Information Systems and Marketing Research 6. Consumer Markets and Consumer Buying Behavior 7. Organizational Buyer Behavior of Group Market 8. Market Segmentation, Targeting, and Positioning PART III: DEVELOPING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING MIX 9. Designing and Managing Products 10. Internet Marketing 11. Pricing Products: Pricing Considerations, Approaches, and Strategy 12. Distribution Channels 13. Promoting Products: Communication and Promotion Policy and Advertising 14. Promoting Products: Public Relations and Sales Promotion 15. Professional Sales PART IV: MANAGING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING 16. Electronic Marketing: Internet Marketing, Database Marketing, and Direct Marketing 17. Destination Marketing 18. Next Year's Marketing Plan CASE STUDIES GLOSSARY INDEX
Synopsis
This hospitality marketing book builds on the authors' expertise to discuss an integrative approach to the major marketing decisions hospitality managers face in today's global marketplace. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management add to the work's usefulness., THE most widely used Hospitality marketing book this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors' expertise, it uses an integrative approach to discuss the major marketing decisions hospitality marketing managers face in today's global marketplace. Video cases, chapter examples and marketing highlights showcase real people and companies and demonstrate how marketing impacts every member of the hospitality team. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management help solidify the book's position as the definitive source for information on hospitality marketing.
LC Classification Number
TX911.3.M3K68 2010
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Toy And Media Closet
100% positive Bewertungen•1.8 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (674)
- 1***1 (341)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat seller and fast shipper . Working game.
- d***g (49)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect
- f***1 (2350)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufQuick Shipping & Packaged Well- I Highly Recommend this Seller!
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- James Patterson Belletristik-Bücher,
- John Grisham Belletristik-Bücher,
- James Joyce Belletristik-Bücher,
- John Irving Belletristik-Bücher,
- Hörbücher Geisterjäger John Sinclair