|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die Grundlagen der Prozesskartierung von Robert Damelio (2011, Fachtaschenbuch, überarbeitet

Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $11,30
Ca.CHF 10,19
Versand:
US $4,13 (ca. CHF 3,73) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Quincy, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 6. Jun und Mo, 10. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:204111602944
Zuletzt aktualisiert am 17. Okt. 2023 03:07:41 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781563273766
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Basics of Process Mapping
Item Height
0.5in
Author
Robert Damelio
Item Length
9in
Publisher
Productivity Press
Item Width
6in
Item Weight
8.8 Oz
Number of Pages
183 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book provides how-to guidance and examples for three types of maps, namely relationship map, cross-functional process map, and flowchart. It helps readers to effectively apply all three types of maps to make work visible at the organization, process, and job/performer levels.

Product Identifiers

Publisher
Productivity Press
ISBN-10
1563273764
ISBN-13
9781563273766
eBay Product ID (ePID)
63895870

Product Key Features

Author
Robert Damelio
Publication Name
Basics of Process Mapping
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
183 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
6in
Item Weight
8.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
T60.8
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Edition Number
2
Table of Content
Overview Why I Wrote the Basics of Process Mapping Key Features of Each Map Three Views of the Same Work Introduction to Phil's Quick Lube Overview of an Oil Change--Work Sequence Thinking about Work What Is Work? Work: A Working Definition Why this Matters Work: Boundaries, Components, Features, and Properties Work Is a System; It Consists of Several Components Work: Viewed as a Process Work: Viewed as a Workflow Work: Viewed as a Value Stream (Process) Maps are Models of Work Some Assumptions Regarding Work Why Map a Process? Chapter Overview Why Map a Process? Reasons to Map a Process (Part 1) Reasons to Map a Process (Part 2) How Do the Two Lists of Reasons Compare? What Is a Model? Why Create a Model of Work? (Process) Maps as Models of Work "The Map Is Not the Territory" (It Is a Model of the Territory) New Types of Maps May Come and Go, but the Work They Represent Will Remain Relationship Maps How to Create a Relationship Map Relationship Map Interview Interpreting Relationship Maps Interpreting the Relationship Map View of Phil's Quick Lube Cross-Functional Process Maps or Swimlane Diagrams How to Create a Cross-Functional Process Map Cross-Functional Process Map Interview Interpreting Cross-Functional Process Maps Interpreting the Cross-Functional Process Map of Phil's Quick Lube Flowchart How to Create a Flowchart Flowchart Interpreting the Flowchart for Activity 2 Seven Principles to Improve Flow Background of the Engagement Seven Principles for Improving Flow Principle 1: Improve Flow from the Outside In Principle 2: Measure What Matters to the Customer Principle 3: Make the End-to-End Flow Visible Principle 4: Identify and Remove Barriers to Flow Principle 5: Connect and Align Value-Creating Principle 6: Organize around the End-to-End Flow Principle 7: Manage the Flow Visually Appendix: Methods to Gain Content
Copyright Date
2011
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Health Care Delivery, System Theory, Management, Quality Control
Dewey Decimal
658.5/4
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Science, Medical

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Yan's Book Store

Yan's Book Store

100% positive Bewertungen
614 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (144)

4***c (124)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
This came very quickly! I am very happy to get them. Thank you so very much. J.
6***n (296)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Arrived quickly and in great condition.
q***q (546)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A very good find at this price, and promptly shipped.