|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kognitive Entwicklung: Säuglingsalter bis Jugend von Galotti, Kathleen M.

One Planet Books
(29681)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,99
Ca.CHF 4,75
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Sa, 2. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:204323472777
Zuletzt aktualisiert am 15. Nov. 2024 21:10:23 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Cognitive Development: Infancy Through Adolescence
ISBN
9781412966665

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412966663
ISBN-13
9781412966665
eBay Product ID (ePID)
127374019

Product Key Features

Number of Pages
536 Pages
Publication Name
Cognitive Development : Infancy Through Adolescence
Language
English
Subject
Social Work, Educational Psychology, Cognitive Psychology & Cognition
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Kathleen M. Galotti
Subject Area
Social Science, Education, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
31.1 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-003000
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
155.4/13
Table Of Content
ABOUT THE AUTHORTABLE OF CONTENTS1. Introduction and Overview2. Major Theories, Frameworks, and Research Methods3. Infancy: Perception and Attention4. Infancy: Memorial and Conceptual Development5. Late Infancy/Early Childhood: Acquiring Language6. Early Childhood: Perception and Attention7. Early Childhood: Memory and Conceptual Development8. Early Childhood: Higher Order and Social Cognition9. Middle Childhood: Basic Cognitive Processes10. Middle Childhood: Long-Term Memory and the Knowledge Base11. Middle Childhood: Higher Order and Complex Skills12. Adolescence: Continuing Cognitive Development13. Adolescence: Broader Impacts of Cognitive DevelopmentGLOSSARYREFERENCES
Synopsis
This innovative text by Kathleen M. Galotti is a dynamic look at the cognitive abilities of infants, preschoolers, children, and adolescents. It weaves together a variety of theoretical perspectives, and considers issues of research methodology carefully. The organization of the book is chronological, giving students a look at the "whole child," although certain chapters feature a hybrid organization to consider special topics. Up to date, detailed, and written in Galotti's clear, engaging, and personal style, this book is likely to be one both undergraduate and graduate students find compelling. Pedagogical features include chapter summaries, review questions that promote critical thinking, and a detailed glossary. Find out more about Kathleen Galotti on her webpage., This innovative text by Kathleen M. Galotti is a dynamic look at the cognitive abilities of infants, preschoolers, children, and adolescents. It weaves together a variety of theoretical perspectives, and considers issues of research methodology carefully. The organization of the book is chronological, giving students a look at the "whole child," although certain chapters feature a hybrid organization to consider special topics. Up to date, detailed, and written in Galottis clear, engaging, and personal style, this book is likely to be one both undergraduate and graduate students find compelling. Pedagogical features include chapter summaries, review questions that promote critical thinking, and a detailed glossary. Find out more about Kathleen Galotti on her webpage., Cognitive Development: Infancy Through Adolescence by Kathleen M. Galotti is a dynamic look at the cognitive abilities of infants, preschoolers, children, and adolescents. It weaves together a variety of theoretical perspectives, and considers issues of research methodology carefully. The organization of the book is chronological, giving students a look at the "whole child," although certain chapters feature a hybrid organization to consider special topics. Up to date, detailed, and written in Galottis clear, engaging, and personal style, this book is likely to be one both undergraduates and graduate students find compelling. Pedagogical features include chapter summaries, review questions that promote critical thinking, and a detailed glossary.
LC Classification Number
HV45.G56 2008

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

One Planet Books

99,2% positive Bewertungen238 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (44'137)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ