Getting Them to Give a Damn: How to G..., Chester, Eric

Watch_Details
(11213)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $9,95
Ca.CHF 8,06
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Rye Beach, New Hampshire, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 8. Nov und Fr, 14. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:204440878413
Zuletzt aktualisiert am 25. Jun. 2024 11:43:45 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
1419504584
EAN
9781419504587
Date of Publication
20050515
Publication Name
N/A
Type
Paperback / softback
Release Title
Getting Them to Give a Damn: How to Get Your Front Line to Car...
Artist
Chester, Eric
Brand
N/A
Colour
N/A
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Kaplan Publishing
ISBN-10
1419504584
ISBN-13
9781419504587
eBay Product ID (ePID)
44181307

Product Key Features

Book Title
Getting Them to Give a Damn : How to Get Your Front Line to Care about Your Bottom Line
Number of Pages
205 Pages
Language
English
Publication Year
2005
Topic
Human Resources & Personnel Management, Finance / General, Development / Business Development, History
Genre
Science, Business & Economics
Author
Eric Chester
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
10.7 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2004-029168
Dewey Edition
22
Reviews
"The pyrotechnic prose of Alex Lemon's memoir creates an electrifying portrait of a body in crisis, and the way the soul is inexorably, reluctantly, dragged along.... If ever a book was written in blood, it is this one."-- Nick Flynn, author ofAnother Bullshit Night in Suck City
Dewey Decimal
658.3/14
Synopsis
Shows readers how to hire, train, manage, and motivate a workforce that won't blindly conform to traditional standards and time-honored company policies and standards. This book reveals the management techniques that leading-edge employers use to get these quirky and streetwise kidployees to contribute in innovative and entrepreneurial ways., 'Businesses need to stop focusing on 'paradigm shifts' and 'strategic initiatives' and realize that none of that makes any sense if your front-line employees don't 'give a damn' - Rhoda Olsen, President, Great Clips, Inc. Transform the Your Bored, Uncaring 'Generation Why' Young Workforce into a Powerhouse of Performers and Innovators. According to the U.S. Office of Consumer Affairs, by 2012 there will be a shortage of more than two million front-line service workers in retail sales, customer service, and food preparation. Only a fraction of the restless Generation Y workers who typically fill these positions stay with their employer longer than a year! Dubbed 'kidployees', these 16- to 24-year-olds share an entirely different set of values, expectations, and skills that must be reckoned with if you're among the millions of business owners and managers in America. In "Getting Them to Give a Damn", nationally recognized Generation Y expert Eric Chester shows readers how to hire, train, manage, and motivate a workforce that won't blindly conform to traditional standards and time-honored company policies and standards. Chester reveals the management techniques that leading-edge employers are using to get these quirky, book-smart, and streetwise kidployees to contribute in innovative and entrepreneurial ways., One manager lamented, They just don't give a damn about me, my business, or my customers Whether bored, uncaring, or distracted, this Generation Y (or Generation Why) is a force that must be reckoned with. Eric Chester, recognized as a premier expert in post- Generation X employment, has been studying the Generation Y culture for years to discern its patterns, mindset, and motivations. His dead-on insights, often hilarious and always instructive, are distilled here. Chester explains what really works, and how businesses can devise action plans that will keep the front line from walking out the back door.
LC Classification Number
HF5549.2.U5C44 2005

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Watch_Details

100% positive Bewertungen22 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2006
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
We carry the highest quality tools & polishing aids for watches. Brands include Bergeon, Hortotec, Eurotool, AF Switzerland, Bausch & Lomb, TYMC, EcoWatch, Suissetek, HORB and Horosafe. Products ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (12'594)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ