|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Di, 20. Mai um 11:12.
Grading Smarter, Not Harder: Assessment Strategies That Motiv... by Dueck, Myron
Verkauft
Grading Smarter, Not Harder: Assessment Strategies That Motiv... by Dueck, Myron
US $5,00US $5,00
Di, 20. Mai, 23:12Di, 20. Mai, 23:12
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Grading Smarter, Not Harder: Assessment Strategies That Motiv... by Dueck, Myron

maryl107
(467)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,00
Ca.CHF 4,09
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
    Versand:
    US $4,63 (ca. CHF 3,79) USPS Media MailTM.
    Standort: Norristown, Pennsylvania, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Do, 3. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    Keine Rücknahme.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:204857379429

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
    ISBN
    9781416618904

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Association for Supervision & Curriculum Development
    ISBN-10
    1416618902
    ISBN-13
    9781416618904
    eBay Product ID (ePID)
    202717552

    Product Key Features

    Number of Pages
    180 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Grading Smarter, Not Harder : Assessment Strategies That Motivate Kids and Help Them Learn
    Publication Year
    2014
    Subject
    General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General, Testing & Measurement
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Education
    Author
    Myron Dueck
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Length
    9.9 in
    Item Width
    7.9 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Scholarly & Professional
    LCCN
    2014-009519
    Dewey Edition
    23
    Dewey Decimal
    371.26
    Synopsis
    All the talk of closing the achievement gap in schools obscures a more fundamental issue: do the grades we assign to students truly reflect the extent of their learning? In this lively and eye-opening book, educator Myron Dueck reveals how many of the assessment policies that teachers adopt can actually prove detrimental to student motivation and achievement and shows how we can tailor policies to address what really matters: student understanding of content. In sharing lessons, anecdotes, and cautionary tales from his own experiences revamping assessment procedures in the classroom, Dueck offers a variety of practical strategies for ensuring that grades measure what students know without punishing them for factors outside their control; critically examining the fairness and effectiveness of grading homework assignments; designing and distributing unit plans that make assessment criteria crystal-clear to students; creating a flexible and modular retesting system so that students can improve their scores on individual sections of important tests. Grading Smarter, Not Harder is brimming with reproducible forms, templates, and real-life examples of grading solutions developed to allow students every opportunity to demonstrate their learning. Written with abundant humor and heart, this book is a must-read for all teachers who want their grades to contribute to, rather than hinder, their students' success., All the talk of closing the achievement gap in schools obscures a more fundamental issue: do the grades we assign to students truly reflect the extent of their learning? In this eye-opening book, Myron Dueck reveals how many of the assessment policies that teachers adopt can actually prove detrimental to student motivation and achievement.
    LC Classification Number
    LB3051.D668 2014

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    maryl107

    100% positive Bewertungen1.2 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Mär 2016
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
    Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    5.0
    Angemessene Versandkosten
    4.8
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (462)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      • s***s (408)- Bewertung vom Käufer.
        Letzter Monat
        Bestätigter Kauf
        Good
      Alle Bewertungen ansehen