|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kindliche Entwicklung durch Zeit und Übergang von Malinda Jo Muzi

Frost King Books and Things
(1621)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $29,99
Ca.CHF 24,36
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Fairbanks, Alaska, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 14. Aug und Fr, 22. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:205374204517

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9780131316812

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131316818
ISBN-13
9780131316812
eBay Product ID (ePID)
742597

Product Key Features

Book Title
Child Development Through Time and Transition
Number of Pages
616 Pages
Language
English
Topic
Developmental / Child, General
Publication Year
2000
Illustrator
Yes
Genre
Psychology
Author
Malinda Jo Muzi
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
46.1 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

LCCN
99-054949
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
155.4
Table Of Content
1. The Study of the Child. Studying Children. Child Psychologists in the Context of Their Times. Studying Human Development Today. Above All, Do No Harm: The Ethics of Research. 2. Theories of Child Development. Biological Theories. Psychoanalytic Theories. Family Systems Theory: Biology plus Psychoanalysis. Behavioral Theories: Objective Psychology. Cognitive Theory: Comprehending the World. 3. Prenatal Development. Conception to Birth. Heredity: The Genetic Transmission of Traits. The Environment and Prenatal Development. The Nature-Nurture Debate. 4. Physical Development in Infancy. Getting Born. The Neonate. Physical Development. Perceptual Development. 5. Cognitive Development in Infancy. Cognition in Infancy. Infant Memory. Infant Communication. 6. Social and Emotional Development in Infancy. Becoming Attached. The Development of Self-Awareness and Personality. Emotional Development and Socialization. 7. The Physical World of Early Childhood. The Growing, Changing Baby. Motor Activity. Health and Development. 8. Cognitive Development In Early Childhood. Thinking in Early Childhood. Information Processing. Language Development. Early Childhood Education Programs. 9. Psychosocial Development in Early Childhood. Development of the Self. The Child in the Family. The Self-Controlled Child. Childhood Friendships. 10. The Physical World of Middle Childhood. Physical Growth and Development. Health and Safety in Middle Childhood. Motor Activity and Development. Stress and Coping. 11. The Cognitive World of Middle Childhood. Cognitive Development. Information Processing. Intelligence. Cognitive Development and the School Experience. 12. Psychosocial Development in Middle Childhood. A Sense of Self in Middle Childhood. Family Life and Its Effect on Development. Child Maltreatment. Disorders of Middle Childhood. 13. Physical Development in Adolescence. The Physical Changes of Puberty. Health Concerns of Adolescence. Adolescent Sexuality. 14. Cognitive Development in Adolescence. Jean Piaget and Formal Operations. Information Processing. Moral Development. Educating the Adolescent. 15. Psychosocial Development in Adolescence. Self-Concept in Adoloscence. The Adolescent in the Family. The Social World of Adolescence. The Bridge to Adulthood. Glossary. References. Credits. Name Index. Subject Index.
Synopsis
For freshman/sophmore courses in Child Development and Developmental Psychology (including adolescence) at two and four year schools taught in psychology, human ecology, human development, and early childhood education. To bring to life the colorful, fascinating and sometimes puzzling process of developmental psychology, this text uses the lives of famous individuals to illustrate development in action and introduce each chapter's content. Through an analysis of the young lives of these individuals, students will come to understand how heredity and environment interact to mold development. Two main themes flow throughout the text: The child within his or her culture and the child within the family. Using these themes this text covers the main theories, research and applications of developmental psychology and illustrates how society, culture and the family interact with heredity to shape physical, cognitive, and social development. An engaging writing style, lots of solid practical information and interesting examples grab the student's interest and further illuminate this subject.
LC Classification Number
BF721.M98 2000

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Frost King Books and Things

100% positive Bewertungen3.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2004
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (1'056)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ