Bild 1 von 13













Galerie
Bild 1 von 13













Ähnlichen Artikel verkaufen?
NEW! 2022-2024 Ford Maverick XL/XLT Tail Lights Set, Smoke Red (no bulbs)
US $189,95
Ca.CHF 152,74
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos FedEx Ground Economy®.
Standort: Tallahassee, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 25. Aug und Do, 28. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:205657183626
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neu
- Brand
- Tulalux
- Type
- Tail Light Assembly
- Housing Color
- Black
- Manufacturer Part Number
- NZ6Z13405A, NZ6Z13405C, 25906842, NZ6Z13404A, NZ6Z13404D
- Features
- Sealed Assembly
- Lens Color
- Smoke Red
- Placement on Vehicle
- Left, Rear, Right
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Silo Comics
99,2% positive Bewertungen•694 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (299)
- g***h (54)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat product price and fast shipping A++++++
- r***t (107)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe adapter arrived in perfect condition. It arrived when scheduled. Haven’t tried it yet.
- t***b (564)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe seller used USPS for shipping and it took 11 days to get to me, tracking had the item going across country 3 times, twice to two different distribution centers, not the shippers fault. There’s problems with the postal service.Antwort von silocomics- Verkäufer silocomics hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer silocomics hat auf Bewertung reagiert.Thank you so much for sharing your experience and for understanding that the shipping delays were due to USPS and not something I could directly control. I truly appreciate you bringing this to my attention, as I’m always looking for ways to improve the buyer experience. Going forward, I’ll explore alternatives like UPS or FedEx when possible to help prevent these kinds of delays and ensure a smoother delivery process. I’m grateful for your patience and sincerely apologize for the delay.