
Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their Current Statu...
US $6,74US $6,74
Mi, 24. Sep, 17:28Mi, 24. Sep, 17:28
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their Current Statu...
US $6,74
Ca.CHF 5,43
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Ground Advantage®.
Standort: Feasterville Trevose, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 16. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:205687687295
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 1983
- Book Title
- Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their...
- ISBN
- 9780898592757
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
0898592755
ISBN-13
9780898592757
eBay Product ID (ePID)
519980
Product Key Features
Number of Pages
508 Pages
Language
English
Publication Name
Instructional Design Theories and Models : an Overview of Their Current Status
Subject
Computers & Technology, General
Publication Year
1983
Type
Textbook
Subject Area
Design, Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
28.9 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
83-014185
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.3
Table Of Content
Contents: Unit 1: Instruction: What the Discipline is Like. C.M. Reigeluth, Instructional Design: What Is It Like and Why Is It? G.L. Gropper, A Metatheory of Instruction: A Framework for Analyzing and Evaluating Instructional Theories and Models. L.N. Landa, Descriptive and Prescriptive Theories of Learning and Instruction: An Analysis of their Relationships and Interactions. Unit 2: Models and Theories of Instruction. D.T. Aronson, L.J. Briggs, Contributions of Gagn and Briggs to a Prescriptive Model of Instruction. G.L. Gropper, A Behavioral Approach to Instructional Prescription. L.N. Landa, The Algo-Heuristic Theory of Instruction. J.M. Scandura, Instructional Strategies Based on the Structural Learning Theory. A. Collins, A.L. Stevens, A Cognitive Theory of Inquiry Teaching. M.D. Merrill, Component Display of Theory. C.M. Reigeluth, F.S. Stein, The Elaboration Theory of Instruction. J.M. Keller, Motivational Design of Instruction. Unit 3: Commentary. G.E. Snelbecker, Is Instructional Theory Alive and Well? Concluding Remarks.
Synopsis
Instructional Design Theories and Models is a thorough yet concise overview of eight of the most comprehensive and best-known attempts to integrate knowledge about effective and appealing instruction. Chapters were written by the original theorists to provide a more accurate and behind-the-scenes look at the theories' development. Instructional Design Theories and Models will provide educators, researchers, and students with: * easy access to a broad range of integrated prescriptions for improving the quality of instruction * chapters facilitating analysis, understanding, and evaluation of the theories * editors' notes, chapter forewords, and a commentary chapter that identify similarities and differences among the instructional theories * introductory chapters that provide guidance for developing a common knowledge base of integrated prescriptions
LC Classification Number
LB1025.2.I646 1983
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
OnTimeBooks
98,7% positive Bewertungen•237 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (67'864)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (67'864)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- m***k (1309)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI would not describe an ex library book with stickers all over the book as "very good". Shipping was slow and I had to prompt the seller for a shipment date after waiting 4 days from payment and still having no tracking. I don't consider the appearance of the book to match the quality of the book I thought I was purchasing. I purchased this as a gift but ultimately ended up not giving it. Not a good value since it was supposed to be "very good" quality.
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
- Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatZamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
Noch mehr entdecken:
- Politische Theorie Studium und Erwachsenenbildung,
- Studium und Erwachsenenbildung Politische Theorie als Taschenbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Politische Theorie,
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Englische Zeitschriften Design,
- Deutsche Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele