Dieses Angebot wurde verkauft am Mi, 24. Sep um 05:28.
Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their Current Statu...
Verkauft
Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their Current Statu...
US $6,74US $6,74
Mi, 24. Sep, 17:28Mi, 24. Sep, 17:28

Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their Current Statu...

OnTimeBooks
(57667)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $6,74
Ca.CHF 5,43
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos USPS Ground Advantage®.
    Standort: Feasterville Trevose, Pennsylvania, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Do, 16. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    Keine Rücknahme.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:205687687295
    Zuletzt aktualisiert am 23. Sep. 2025 18:19:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Release Year
    1983
    Book Title
    Instructional Design Theories and Models: An Overview of Their...
    ISBN
    9780898592757
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Routledge
    ISBN-10
    0898592755
    ISBN-13
    9780898592757
    eBay Product ID (ePID)
    519980

    Product Key Features

    Number of Pages
    508 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Instructional Design Theories and Models : an Overview of Their Current Status
    Subject
    Computers & Technology, General
    Publication Year
    1983
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Design, Education
    Author
    Charles M. Reigeluth
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1.5 in
    Item Weight
    28.9 Oz
    Item Length
    9.1 in
    Item Width
    6.4 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Scholarly & Professional
    LCCN
    83-014185
    Dewey Edition
    19
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    371.3
    Table Of Content
    Contents: Unit 1: Instruction: What the Discipline is Like. C.M. Reigeluth, Instructional Design: What Is It Like and Why Is It? G.L. Gropper, A Metatheory of Instruction: A Framework for Analyzing and Evaluating Instructional Theories and Models. L.N. Landa, Descriptive and Prescriptive Theories of Learning and Instruction: An Analysis of their Relationships and Interactions. Unit 2: Models and Theories of Instruction. D.T. Aronson, L.J. Briggs, Contributions of Gagn and Briggs to a Prescriptive Model of Instruction. G.L. Gropper, A Behavioral Approach to Instructional Prescription. L.N. Landa, The Algo-Heuristic Theory of Instruction. J.M. Scandura, Instructional Strategies Based on the Structural Learning Theory. A. Collins, A.L. Stevens, A Cognitive Theory of Inquiry Teaching. M.D. Merrill, Component Display of Theory. C.M. Reigeluth, F.S. Stein, The Elaboration Theory of Instruction. J.M. Keller, Motivational Design of Instruction. Unit 3: Commentary. G.E. Snelbecker, Is Instructional Theory Alive and Well? Concluding Remarks.
    Synopsis
    Instructional Design Theories and Models is a thorough yet concise overview of eight of the most comprehensive and best-known attempts to integrate knowledge about effective and appealing instruction. Chapters were written by the original theorists to provide a more accurate and behind-the-scenes look at the theories' development. Instructional Design Theories and Models will provide educators, researchers, and students with: * easy access to a broad range of integrated prescriptions for improving the quality of instruction * chapters facilitating analysis, understanding, and evaluation of the theories * editors' notes, chapter forewords, and a commentary chapter that identify similarities and differences among the instructional theories * introductory chapters that provide guidance for developing a common knowledge base of integrated prescriptions
    LC Classification Number
    LB1025.2.I646 1983

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    OnTimeBooks

    98,7% positive Bewertungen237 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Sep 2017
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.8
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (67'864)

    • m***k (1309)- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestätigter Kauf
      I would not describe an ex library book with stickers all over the book as "very good". Shipping was slow and I had to prompt the seller for a shipment date after waiting 4 days from payment and still having no tracking. I don't consider the appearance of the book to match the quality of the book I thought I was purchasing. I purchased this as a gift but ultimately ended up not giving it. Not a good value since it was supposed to be "very good" quality.
    • Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Zamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
    • Automatyczna opinia eBay- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Zamówienie zostało dostarczone na czas bez problemów
    Alle Bewertungen ansehen