Controversies in Contemporary Advertising by Kim B. Sheehan (2013, Paperback)

BTBConline
(2737)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $12,00
Ca.CHF 9,60
Artikelzustand:
Gut
Wear and tear on outside. No marks on inside
Abholung:
Kostenlose Abholung in Humble, Texas, USA.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Humble, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 15. Nov und Do, 20. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:205733835594
Zuletzt aktualisiert am 29. Sep. 2025 00:48:55 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Wear and tear on outside. No marks on inside”
ISBN-10
1452261075
ISBN-13
9781452261072
Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2013-008875
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659.1
ISBN
9781452261072
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1452261075
ISBN-13
9781452261072
eBay Product ID (ePID)
159993192

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Publication Name
Controversies in Contemporary Advertising
Language
English
Subject
General, Advertising & Promotion
Publication Year
2013
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Author
Kim B. Sheehan
Format
Book, Other

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
7.3 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2013-008875
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659.1
Table Of Content
Preface 1. Advertising, Its Supporters, and Its Critics 2. Living in a Consumer Culture 3. Advertising and the Media: Changes and Challenges 4. How Advertising is Regulated: Industry 5. Beyond Subliminal 6. Advertising Choices: Influences of Stereotypes and Taste 7. Gender and Advertising: How Gender Shapes Meaning 8. Advertising and Race: Examining the Melting Pot 9. Advertising and Age, Sexual Orientation, and Ability: Marginalized or Mainstream? 10. Children and Advertising: Emerging Consumers, Problematic Strategies 11. Advertising Controversial Products: Bans and Beliefs 12. Tobacco and Alcohol Advertising: Industries in Flux 13. Advertising Prescription Drugs: Healthy Tactics or Risky Propositions 14. Political Advertising: Do "We the People" Still Matter? 15. Socially Responsible Advertising: Does a Brand Have a Conscience? 16. Online Advertising: The Ever-Evolving Landscape 17. Advertising: Being Ethical Advertisers in a Challenging Age
Intended Audience
College Audience
Synopsis
A balanced portrait of the role of advertising in society today. Presenting a range of perspectives on advertising in a global society, this Second Edition of Controversies in Contemporary Advertising examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a number of topics including stereotyping, controversial products, consumer culture, and new technology. The book is divided equally between macro and micro issues, providing a balanced portrait of the role advertising has in society. Author Kim Bartel Sheehan's work recognizes the plurality of opinions towards advertising, encouraging readers to obtain a critical perspective on advertising issues while forming and analyzing their own judgments., Presenting a range of perspectives on advertising in a global society, this Second Edition of Controversies in Contemporary Advertising, by Kim Bartel Sheehan, examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a nu, Presenting a range of perspectives on advertising in a global society, this Second Edition of Controversies in Contemporary Advertising examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a number of topics including stereotyping, controversial products, consumer culture, and new technology. The book is divided equally between macro and micro issues, providing a balanced portrait of the role advertising has in society today. Author Kim Bartel Sheehans work recognizes the plurality of opinions towards advertising, allowing the reader to form and analyze their own judgments. It encourages readers to obtain a critical perspective on advertising issues.
LC Classification Number
HF5823.S4854 2014

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

BTBConline

100% positive Bewertungen5.2 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 1998
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Get ready to dive into the excitement of BTBConline. Since 1998, we've been rocking the eBay scene, and I'm thrilled to provide you with an online shopping experience filled with amazing unbeatable ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2'153)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ