|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

DAS KREATIVITÄTSFORSCHUNGSHANDBUCH, VOL. 1 (PERSPEKTIVEN ON von Mark A. Runco *sehr guter Zustand +*

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $59,95
Ca.CHF 54,83
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 30. Mai und Di, 4. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226090530432

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
1881303748
Book Title
The Creativity Research Handbook, Vol. 1 (Perspectives on
Item Length
6 inches
Item Width
0.75 inches
Item Height
9.25 inches
ISBN
9781881303749
Publication Year
1996
Series
Perspectives on Creativity Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Creativity Research Handbook V. 1
Author
Mark A. Runco
Publisher
Hampton Press, Incorporated
Item Weight
16.8 Oz
Number of Pages
352 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

For years the research on creativity has been divided into person, process, product and press (environment) foci. However, the field is now much more extensive and diverse than it was when this scheme was proposed, and these four categories no longer catpure its essence. ""The Creativity Research Handbook"" shows how extensive and diverse the field has become. ""The Handbook"" contains extensive reviews and is intended to provide a comprehensive review of creativity research, first by the breadth of coverage of the chapters and second, by the depth and coverage within each chapter. ""The Handbook"" is divided into two parts, the first disciplinary and the second topical. The approach is a comprehensive one - authors do not focus on their own models or theories but instead give complete overviews. The disciplinary structure allows a more sensitive and accurate placement of research. The disciplinary framework also facilitates exchanges with the wider scholarly community - research on creative thinking, for example, shares assumptions with the cognitive sciences, and the disciplinary assignment can help individuals studying creativity to benefit from those sciences. Several of the contributions demonstrate how creativity research has benefited from such disciplinary connections. Part 2 contains six topical chapters; each of them focuses on one critical topic.

Product Identifiers

Publisher
Hampton Press, Incorporated
ISBN-10
1881303748
ISBN-13
9781881303749
eBay Product ID (ePID)
873532

Product Key Features

Author
Mark A. Runco
Publication Name
Creativity Research Handbook V. 1
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
1996
Series
Perspectives on Creativity Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Weight
16.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Bf408.R78 1997
Volume Number
Vol. 1
Table of Content
Introduction, Mark A. Runco. Part 1 Theoretical Approaches: Historiometric Studies of Creative Genius, Dean Keith Simonton; Psychoanalytic Theories of Creativity, John E. Gedo; Creativity and Personality, Hans Eysenck; Creativity and Perception, Gudmund J.W. Smith and Gunilla van der Meer; Fostering Creativity in the Classroom - General Principles, Arthur Cropley; Developmental Trends in Creative Potential and Creative Performance, Mark A. Runco and Robyn E. Charles. Part 2 Topics and Issues: The Structure-of-Intellect Model Revisited, Patricia A. Bachelor and William B. Michael; Mental Imagery and Visual Creativity, Ronald A. Finke; Creativity and the Cerebral Hemispheres, Albert N. Katz; Humour and Creativity - a Review of the Empirical Literature, Karen O'Quin and Peter Derks; Creativity's Compass - a Review of Problem Finding, Eileen S. Jay and David N. Perkins; Mental Illness, Deviance and Creativity, Russell Eisenman.
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Creative Ability, Creativity
Lccn
96-031262
Dewey Decimal
153.3/5
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Self-Help, Psychology

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ZUBER

ZUBER

98,2% positive Bewertungen
854 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (263'103)

c***5 (35)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As promised. Thanks.
w***7 (663)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Delivered as advertised+++++
i***1 (1377)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent item and delivery thanks