|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Au Contraire: Figuring out the French - Paperback By Asselin, Gilles - New Auto

skeetshoo
(1308)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,00
Ca.CHF 4,04
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,61) USPS Media MailTM.
Standort: Lynchburg, Virginia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 13. Aug und Mo, 18. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226449106906
Zuletzt aktualisiert am 20. Feb. 2025 19:53:26 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Brand
Unbranded
Signed By
Gilles Asselin
Signed
Yes
MPN
Does not apply
ISBN
9781877864827

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Intercultural Press, Incorporated
ISBN-10
187786482X
ISBN-13
9781877864827
eBay Product ID (ePID)
20038409572

Product Key Features

Book Title
Au Contraire! : Figuring Out the French
Number of Pages
308 Pages
Language
English
Topic
Anthropology / Cultural & Social, Customs & Traditions
Publication Year
2000
Illustrator
Yes
Genre
Social Science
Author
Ruth Mastron, Gilles Asselin
Book Series
Interact Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
8.7 in
Item Width
5.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
00-046081
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
306/.0944
Synopsis
Coca-Cola ran headlong into French culture when a hardcore, bottom-line management style met with boycotts in cafes and supermarkets. Even Mickey Mouse met angry protesters hurling tomatoes and eggs when joining Michael Eisner to launch Euro Disney's arrival on the Paris stock market. What makes the French so...well, French?, When Coca-Cola entered the French market with a hard-core bottom-line management style, they were met with boycotts in cafes and supermarkets. At the launch of Euro Disney in Paris, Mickey Mouse was greeted by angry protestors hurling tomatoes and eggs. As a culture, the French are fiercely independent yet romantic, conservative yet avant-garde, rational yet emotional.Written for anyone interested in or interacting with the French, Au Contraire!: Figuring Out the French unearths the often-invisible cultural forces that govern behavior. Gilles Asselin and Ruth Mastron draw upon their own experiences as consultants and trainers, as well as that of expatriate students and professionals, to offer the best and most useful analysis and advice on French-American intercultural relations. Going beyond the obvious, this bilingual and bicultural author team explores what lies behind what we see: the assumptions, attitudes, patterns of thought and beliefs that make the French so.French.In a global world filled with multinational mergers and international partnerships, Au Contraire! provides context and perspective on what happens when Americans and the French come together at work, at home, and in any social setting, touching on issues like education, play, friendship, romance and politics. They highlight the dynamics of working and managing across the French and American cultural divide with an in-depth case study of how pharmaceutical giant Rhone-Poulenc Rorer overcame challenges by fostering cross-cultural teamwork. With a quick and useful guide to social etiquette and professional guidelines for managers working in the United States and in France, Au Contraire! provides critical tools to develop creative and appropriate responses to any situation, based on a deep understanding of the unique dynamics of these two cultures.
LC Classification Number
DC34.A77 2001

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

skeetshoo

100% positive Bewertungen2.0 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2000
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Selling baseball/and other sports cards, books, CD's, and misc items for OVER 20 years! Fast and reliable shipping are my hallmarks. Thank you for viewing my store!!!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'172)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ