|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Mo, 9. Jun um 06:20.
Marketing Management 6th Edition by Dawn Iacobucci (English) Paperback Book
Verkauft
Marketing Management 6th Edition by Dawn Iacobucci (English) Paperback Book
US $49,99US $49,99
Di, 10. Jun, 06:20Di, 10. Jun, 06:20
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Management 6th Edition by Dawn Iacobucci (English) Paperback Book

offbeatadam2004
(750)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $49,99
Ca.CHF 40,06
Artikelzustand:
Sehr gut
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: Charlotte, North Carolina, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Fr, 25. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    Keine Rücknahme.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:226753158077

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
    Book Title
    Marketing Management
    ISBN-13
    9780357635087
    ISBN
    9780357635087

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Cengage Learning
    ISBN-10
    0357635086
    ISBN-13
    9780357635087
    eBay Product ID (ePID)
    21050076572

    Product Key Features

    Number of Pages
    336 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Marketing Management
    Publication Year
    2021
    Subject
    Marketing / General, General, Commerce
    Features
    Revised
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Business & Economics
    Author
    Dawn Iacobucci
    Series
    Mindtap Course List Ser.
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    9.9 in
    Item Weight
    22.4 Oz
    Item Length
    0.7 in
    Item Width
    7.8 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    6
    Intended Audience
    College Audience
    Dewey Edition
    23
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    658.8
    Table Of Content
    PrefaceAbout the authorPart 1 Marketing Strategy1 Why is Marketing Management Important?2 Customer Behavior3 Segmentation4 Targeting5 PositioningPart 2 Product Positioning6 Products: Goods and Services7 Brands8 New Products and InnovationPart 3 Positioning via Price, Place, and Promotion9 Pricing10 Channels of Distribution11 Advertising Messages and Marketing Communications12 Integrated Marketing Communications and Media Choices13 Social MediaPart 4 Positioning: Assessment through the Customer Lens14 Customer Satisfaction and Customer Relationships15 Marketing Research ToolsPart 5 Capstone16 Marketing Strategy17 Marketing PlansEndnotesIndex
    Edition Description
    Revised edition
    Synopsis
    Gain an understanding of the vibrant, challenging environment facing marketers today as Iacobucci's MARKETING MANAGEMENT, 6E presents an intriguing, guiding framework that clearly illustrates how core concepts fit together. This updated and complete overview of marketing management uses a captivating style and engaging presentation that you will actually enjoy reading. Learn how to make meaningful decisions and construct useful, practical marketing plans to help companies succeed. Revised chapters, updated explanations, new mini-cases and the latest examples depict global marketing, ethics and social media marketing in action. This edition emphasizes the importance of theory with a framework that demonstrates the interrelationship of marketing concepts and decisions. Leading cases from Harvard, Darden and Ivey further reinforce the relevance of what you are learning. MindTap digital resources offer interactive content that connects the latest marketing management principles to business success.
    LC Classification Number
    HF5415.13

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    offbeatadam2004

    99,3% positive Bewertungen2.2 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Jan 2020
    Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.8
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (742)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ