
Marketing Management 6th Edition by Dawn Iacobucci (English) Paperback Book
US $49,99US $49,99
Di, 10. Jun, 06:20Di, 10. Jun, 06:20
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Marketing Management 6th Edition by Dawn Iacobucci (English) Paperback Book
US $49,99
Ca.CHF 40,06
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Charlotte, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 25. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226753158077
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Marketing Management
- ISBN-13
- 9780357635087
- ISBN
- 9780357635087
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0357635086
ISBN-13
9780357635087
eBay Product ID (ePID)
21050076572
Product Key Features
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing Management
Publication Year
2021
Subject
Marketing / General, General, Commerce
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
9.9 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
7.8 in
Additional Product Features
Edition Number
6
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
PrefaceAbout the authorPart 1 Marketing Strategy1 Why is Marketing Management Important?2 Customer Behavior3 Segmentation4 Targeting5 PositioningPart 2 Product Positioning6 Products: Goods and Services7 Brands8 New Products and InnovationPart 3 Positioning via Price, Place, and Promotion9 Pricing10 Channels of Distribution11 Advertising Messages and Marketing Communications12 Integrated Marketing Communications and Media Choices13 Social MediaPart 4 Positioning: Assessment through the Customer Lens14 Customer Satisfaction and Customer Relationships15 Marketing Research ToolsPart 5 Capstone16 Marketing Strategy17 Marketing PlansEndnotesIndex
Edition Description
Revised edition
Synopsis
Gain an understanding of the vibrant, challenging environment facing marketers today as Iacobucci's MARKETING MANAGEMENT, 6E presents an intriguing, guiding framework that clearly illustrates how core concepts fit together. This updated and complete overview of marketing management uses a captivating style and engaging presentation that you will actually enjoy reading. Learn how to make meaningful decisions and construct useful, practical marketing plans to help companies succeed. Revised chapters, updated explanations, new mini-cases and the latest examples depict global marketing, ethics and social media marketing in action. This edition emphasizes the importance of theory with a framework that demonstrates the interrelationship of marketing concepts and decisions. Leading cases from Harvard, Darden and Ivey further reinforce the relevance of what you are learning. MindTap digital resources offer interactive content that connects the latest marketing management principles to business success.
LC Classification Number
HF5415.13
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
offbeatadam2004
99,3% positive Bewertungen•2.2 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (742)
- r***t (136)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf100% satisfied
- c***e (93)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood packaging, reasonable shipping time, in great condition. Couldn't ask for more!
- t***n (90)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood value, awesome shipping. Exactly as described, Great seller!
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Nachschlagewerke und Lexikons auf English,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Computer- & - Internet-Sachbuch Marketing Bücher,
- Bücher über Marketing Sachbuch als gebundene Ausgabe,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Hörbücher und Hörspiele Action Europa Editions