Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Di, 26. Aug um 11:30 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
Cases in Public Relations Management : The Rise of Social Media a
Beendet
Cases in Public Relations Management : The Rise of Social Media a
US $13,19US $13,19
Di, 26. Aug, 11:30Di, 26. Aug, 11:30

Cases in Public Relations Management : The Rise of Social Media a

Free US Delivery | ISBN:1138088870
Better World Books
(2808232)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $13,19
Ca.CHF 10,45
Artikelzustand:
Gut
Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% Money-Back Guarantee.
Nicht mehr vorrätig2 verkauft
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Mishawaka, Indiana, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Di, 23. Sep und Fr, 26. Sep bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:226794440035
    Zuletzt aktualisiert am 24. Aug. 2025 17:18:22 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut
    Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Hinweise des Verkäufers
    “Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% Money-Back Guarantee.”
    Book Title
    Cases in Public Relations Management : The Rise of Social Media a
    ISBN
    9781138088870
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Routledge
    ISBN-10
    1138088870
    ISBN-13
    9781138088870
    eBay Product ID (ePID)
    240625198

    Product Key Features

    Number of Pages
    622 Pages
    Publication Name
    Cases in Public Relations Management : the Rise of Social Media and Activism
    Language
    English
    Publication Year
    2019
    Subject
    Communication Studies, Public Relations, Media Studies
    Features
    New Edition
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Social Science, Language Arts & Disciplines, Business & Economics
    Author
    Patricia Swann
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    1.3 in
    Item Weight
    36.5 Oz
    Item Length
    9.3 in
    Item Width
    7.4 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    3
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2019-021239
    Dewey Edition
    23
    Reviews
    "Swann's third edition of Cases in Public Relations Managementis organized in such a way as to offer foundational knowledge of the broader field of PR and of the narrower topics of each chapter before diving into specific cases. The discussion questions in each chapter are certain to prompt critical thinking and deep class discussions."-- Emily S. Kinsky, West Texas A&M University
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    659.2
    Edition Description
    New Edition
    Table Of Content
    Preface Chapter 1: A Brief Introduction to Public Relations Chapter 2: Ethics and the Law Chapter 3: Corporate Social Responsibility Chapter 4: Media Relations Chapter 5: Conflict Management Chapter 6: Activism Chapter 7: Consumer Relations Chapter 8: Entertainment and Leisure Chapter 9: Community Relations Chapter 10: Cultural and Other Considerations Chapter 11: Financial Communication and Investor Relations
    Synopsis
    Now in its third edition, Cases in Public Relations Management uses recent cases in strategic communication designed to encourage discussion, debate, and exploration of the options available to today's strategic public relations manager, with the help of extensive supplemental materials. Key features of this text include coverage of the latest controversies in current events, discussion of the ethical issues that have made headlines in recent years, and strategies used by public relations practitioners. The problem-based case study approach encourages readers to assess what they know about communication theory, the public relations process, and management practices. New to the third edition: Eighteen new cases including Snap, Wells Fargo, SeaWorld, United Airlines, and Starbucks. Additional emphasis on social media and social responsibility for communication management today. End-of-chapter activities that reinforce concepts. Developed for advanced students in strategic communication and public relations, this book prepares them for their future careers as communication and public relations professionals. The new edition features a fully enhanced companion website that includes resources for both instructors and students. Instructors will find PowerPoint Lecture Slides, Case Supplements, Instructor Guides, and Answer Keys for Quizzes and End-of-Chapter Activities. Students will benefit from Quizzes, a Glossary, and Case Supplements.
    LC Classification Number
    HD59.S93 2018

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Better World Books

    99% positive Bewertungen13.7 Mio. Artikel verkauft

    Mitglied seit Nov 2002
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Better World Books is a for-profit, socially conscious business and a global online bookseller that collects and sells new and used books online, matching each purchase with a book donation. Each sale ...
    Mehr anzeigen
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (4'338'237)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      Alle Bewertungen ansehen