Persuasion : Social Influence and Compliance Gaining Paperback

Free US Delivery | ISBN:1138630616
Better World Books
(2833486)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $53,94
Ca.CHF 42,88
Artikelzustand:
Gut
Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% Money-Back Guarantee.
Mehr als 10 verfügbar4 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Beliebter Artikel. Schon 4 verkauft.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Mishawaka, Indiana, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 10. Okt und Mi, 15. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226819408546
Zuletzt aktualisiert am 16. Sep. 2025 17:09:14 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% Money-Back Guarantee.”
Book Title
Persuasion : Social Influence and Compliance Gaining Paperback
ISBN
9781138630611
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138630616
ISBN-13
9781138630611
eBay Product ID (ePID)
240579317

Product Key Features

Number of Pages
450 Pages
Language
English
Publication Name
Persuasion : Social Influence and Compliance Gaining
Subject
Communication Studies, General
Publication Year
2018
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Psychology
Author
John S. Seiter, Robert H. Gass
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
4.1 in
Item Weight
36.6 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Edition Number
6
Intended Audience
College Audience
LCCN
2017-042512
Reviews
The sixth edition of Persuasion: Social Influence and Compliance-Gaining continues to present persuasion concepts and theory in a comprehensive and engaging fashion. It is clear why this text is a leader in the discipline as it is both comprehensive and accessible to students. The sixth edition adds important material on digital and online persuasion which expands its' impact in explaining contemporary persuasion. Andrew S. Rancer, Ph.D., University of Akron, USA This book is a joy to read and captures students' interest in ways other textbooks do not. In today's world of sound bites and video clips, the humor, clever examples, and carefully chosen illustrations in this book captivate readers and make learning about persuasion accessible. The authors do an excellent job seeking out the most peculiar and intriguing research studies to engage their readers and make learning about persuasion research findings fun! Elizabeth Dorrance Hall, Ph.D., Michigan State University, USA
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
303.342
Edition Description
New Edition
Table Of Content
Chapter 1: Why Study Persuasion? Chapter 2: What Constitutes Persuasion? Chapter 3: Attitudes and Consistency Chapter 4: Credibility Chapter 5: Communicator Characteristics and Persuasion Chapter 6: Conformity and Influence in Groups Chapter 7: Language and Persuasion Chapter 8: Nonverbal Influence Chapter 9: Structuring and Ordering Persuasive Messages Chapter 10: Compliance Gaining Chapter 11: Sequential Persuasion Chapter 12: Deception Chapter 13: Motivational Appeals Chapter 14: Visual Persuasion Chapter 15: Esoteric Forms of Persuasion Chapter 16: The Ethics of Persuasion
Synopsis
Now in its sixth edition, Persuasion: Social Influence and Compliance Gaining continues to boast an accessible voice and vibrant aesthetic that appeals to undergraduate students of communication, psychology, advertising, and marketing. In addition to presenting established theories and models, this text encourages students to develop and apply general conclusions about persuasion in real-world settings. Along the way, students are introduced to the practice of social influence in an array of contexts (e.g., advertising, marketing, politics, interpersonal relationships, social media, groups) and across a variety of topics (e.g., credibility, personality, deception, motivational appeals, visual persuasion). The new edition features an expanded treatment of digital and social media, up-to-date research on theory and practice, and enhanced discussions of topics such as political campaigning, emotional marketing, olfactory influence, and ethics. Instructors can also use the book's downloadable test bank, instructor's manual, and PowerPoint slides in preparing course material.
LC Classification Number
BF637.P4G34 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Better World Books

99,1% positive Bewertungen13.7 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2002
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Better World Books is a for-profit, socially conscious business and a global online bookseller that collects and sells new and used books online, matching each purchase with a book donation. Each sale ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (4'371'540)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    Alle Bewertungen ansehen