Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
ITIL SERVICE TRANSITION: 2011 (BEST MANAGEMENT PRACTICES) von Stuart Rance *neuwertig*
~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
US $25,95
Ca.CHF 20,94
Artikelzustand:
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 19. Aug und Fr, 22. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226883720173
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- ISBN-10
- 0113313063
- Book Title
- ITIL Service Transition: 2011 (Best Management Practices)
- Genre
- Business & Economics: Business Communication
- ISBN
- 9780113313068
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Stationery OFFICE, T.H.E.
ISBN-10
0113313063
ISBN-13
9780113313068
eBay Product ID (ePID)
109071456
Product Key Features
Number of Pages
361 Pages
Language
English
Publication Name
Itil Service Transition : 2011
Publication Year
2011
Subject
Business Communication / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Itil V3 Service Lifecycle Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
46.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Synopsis
The ITIL 2011 Editions have been updated for clarity,consistency, correctness and completeness.'ITIL Service Transition' focuses on the broader, long-termchange management role and release practices so that risks,benefits, delivery mechanisms and the ease of ongoing operationsof services are considered. This publication provides guidanceand process activities for the transition of services into thebusiness environment.Key features:The updated ITIL publications share a similar standard structure(including generic content in Chapters 1, 2 and 6) to improveconsistency and aid navigation. Some content has been reorganizedto improve flow and readability, and ensure alignment across thesuite - including clarification around interfaces, and inputs andoutputs across the service lifecycle.Terminology has been clarified and made consistent across thepublications and the ITIL glossary., The ITIL 2011 Editions have been updated for clarity,consistency, correctness and completeness.'ITIL Service Transition' focuses on the broader, long-termchange management role and release practices so that risks,benefits, delivery mechanisms and the ease of ongoing operationsof services are considered. This publication provides ......, The ITIL Service Transition stage of the ITIL v3 framework offers guidance for IT professionals wishing to introduce new and changed services, ensuring that the value identified in the service strategy is maintained and controlling risks to smooth operations. The guidance describes best practices for managing service change, and helping departments and businesses to transition efficiently, from one state to another. The effect of change on operations, customers, users and the business are all considered in this critical stage of the ITIL lifecycle suite.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ZUBER
97,9% positive Bewertungen•968 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (296'744)
- n***5 (1989)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGoooooooooooooooooooooooood!!
- r***l (1111)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat item! Well packaged!! Fast shipping!!! Would definitely do business again!!!!
- ***** (2580)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf♩♪♩♬ ♬♩♪♩ Smooth transaction - Much appreciated 。*゚+.*.。 ゚+..。*゚+ - Thank you - Well packaged & received fast ☆.。.:* .。.:*☆ - 5 Star Winner - - ♩♪♩♬ ♬♩♪ - As described - Conditiion like new & mint & Priced right! Appearance looks fabulous & quality is excellent. ♩♪♩♬ ♬♩♪♩ ♡ Wow! This beat goes on & I´m switching to glide!!!!! ♡ .。*゚+.*.。 ゚+..。*゚+ Awesome!!!!!
Noch mehr entdecken:
- Stuart Woods Belletristik-Bücher,
- William-Stuart-Long-Belletristik - Bücher,
- Deutsche Bücher William-Stuart-Long-Belletristik,
- Bücher über Literatur William-Stuart-Long-Belletristik,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Belletristik-Bücher,
- William-Stuart-Long-Historische - Literatur-Belletristik-Bücher,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Belletristik-Bücher auf Deutsch,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Historische-Literatur-Belletristik-Bücher auf Deutsch,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Historische-Literatur-Belletristik-Bücher