Dieses Angebot wurde verkauft am Sa, 8. Nov um 01:21.
The Truth About Employee Engagement (Lencioni, 2015)
Verkauft
The Truth About Employee Engagement (Lencioni, 2015)
US $6,99US $6,99
So, 09. Nov, 01:21So, 09. Nov, 01:21

The Truth About Employee Engagement (Lencioni, 2015)

Reading Books & Sending Postcards
(435)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $6,99
Ca.CHF 5,55
Artikelzustand:
Neuwertig
Exceptional condition; Likely never read; Dust cover and pages are mint; The only defect is the word ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: Normal, Illinois, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Do, 20. Nov und Mi, 26. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:226973021414

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Neuwertig
    Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Hinweise des Verkäufers
    “Exceptional condition; Likely never read; Dust cover and pages are mint; The only defect is the ...
    Release Year
    2015
    Narrative Type
    Nonfiction
    Original Language
    English
    ISBN
    9781119237983
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    ISBN-10
    111923798X
    ISBN-13
    9781119237983
    eBay Product ID (ePID)
    14038643717

    Product Key Features

    Book Title
    Truth about Employee Engagement : a Fable about Addressing the Three Root Causes of Job Misery
    Number of Pages
    272 Pages
    Language
    English
    Publication Year
    2015
    Topic
    Human Resources & Personnel Management, Careers / General, Organizational Behavior, Motivational, Management, Workplace Culture
    Genre
    Business & Economics
    Author
    Patrick M. Lencioni
    Book Series
    JB Lencioni Ser.
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1 in
    Item Weight
    14.4 Oz
    Item Length
    8.4 in
    Item Width
    5.7 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2015-038107
    Dewey Edition
    23
    TitleLeading
    The
    Dewey Decimal
    658.3/14
    Table Of Content
    Introduction vii The Fable Shock 3 Part One: The Manager 5 Part Two: Retirement 21 Part Three: The Experiment 59 Part Four: Going Live 167 The Model The Miserable Job 217 The Cost of Misery 219 The Three Root Causes 221 The Benefits and Obstacles of Managing for Employee Engagement 224 Exploring and Addressing the Causes of Job Misery 229 Case Studies 239 Taking Action 250 The Ministry of Management 253 Acknowledgments 255 About the Author 258
    Synopsis
    PRAISE FOR THE TRUTH ABOUT EMPLOYEE ENGAGEMENT "This is a page-turner that unravels the mystery of job satisfaction for any manager. Whether you manage six or sixty thousand people, it is essential reading." Trevor Fetter , president and CEO, Tenet Healthcare Corporation "In a sea of generic books on employee engagement and empowerment, Lencioni throws us a life preserver. His book is a masterful tale which I highly recommend to leaders and anyone else trying to build more personal satisfaction in their work." Kevin D. Wilde , vice president, chief learning officer, General Mills, Inc. "Lencioni provides a powerful message to all who lead people, one that will produce exceptional loyalty and results. This simple book can make a huge difference." Robert W. Savage , chief operating officer, Taco Bell Corporation "I love this clever and insightful book! It will remind any manager, at any level, why they became a manager in the first place." Greg Cross , senior vice president, Hilton Hotels Corporation "Don't let the simplicity of his message fool you. Lencioni provides powerful, practical real-world solutions for improving results by putting people first. I found many new ideas for self-improvement that I can't wait to try!" Jeff Lamb , vice president, people and leadership development, Southwest Airlines, The Truth About Employee Engagement was originally published as The Three Signs of a Miserable Job. A bestselling author and business guru tells how to improve job satisfaction and performance. In his sixth fable, bestselling author Patrick Lencioni takes on a topic that almost everyone can relate to: job misery. Millions of workers, even those who have carefully chosen careers based on true passions and interests, dread going to work, suffering each day as they trudge to jobs that make them cynical, weary, and frustrated. It is a simple fact of business life that any job, from investment banker to dishwasher, can become miserable. Through the story of a CEO turned pizzeria manager, Lencioni reveals the three elements that make work miserable -- irrelevance, immeasurability, and anonymity -- and gives managers and their employees the keys to make any job more engaging. As with all of Lencioni's books, this one is filled with actionable advice you can put into effect immediately. In addition to the fable, the book includes a detailed model examining the three root causes of job misery and how they can be remedied. It covers the benefits of managing for job engagement within organizations -- increased productivity, greater retention, and competitive advantage -- and offers examples of how managers can use the applications in the book to deal with specific jobs and situations. Patrick Lencioni is President of The Table Group, a management consulting firm specializing in executive team development and organizational health. As a consultant and keynote speaker, he has worked with thousands of senior executives and executive teams in organizations ranging from Fortune 500 companies to high-tech startups to universities and nonprofits. His clients include. AT&T, Direct TV, JCPenney, Microsoft, Nestle, Northwestern Mutual, Southwest Airlines and St. Jude Chilren's Research Hospital. Lencioni is the author of ten bestselling books, including The Five Dysfunctions of a Team and The Advantage . He previously worked for Oracle, Sybase, and the management consulting firm Bain & Company., The Truth About Employee Engagement was originally published as The Three Signs of a Miserable Job. A bestselling author and business guru tells how to improve job satisfaction and performance.
    LC Classification Number
    HF5549.5.M63L46 2016

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Reading Books & Sending Postcards

    100% positive Bewertungen747 Artikel verkauft

    Mitglied seit Aug 2010
    Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
    Books, books, books. New Releases in fiction and non-fiction. Popular books within the business and research fields. Books are typically "brand new" or "like new" in condition.
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    --
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (223)

    Alle Bewertungenselected
    Positiv
    Neutral
    Negativ
    Alle Bewertungen ansehen