Retail Management : A Strategic Approach by Barry R. Berman and Joel R. Evans...

tulipokc32
(182)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $49,00
Ca.CHF 39,30
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $6,72 (ca. CHF 5,39) USPS Media MailTM.
Standort: Broken Arrow, Oklahoma, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 5. Nov und Do, 13. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:233243147025
Zuletzt aktualisiert am 17. Jan. 2023 18:59:25 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Subject
Management
ISBN
9780132720823
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132720825
ISBN-13
9780132720823
eBay Product ID (ePID)
117184541

Product Key Features

Number of Pages
624 Pages
Publication Name
Retail Management : a Strategic Approach
Language
English
Subject
Industries / Retailing
Publication Year
2012
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Barry R. Berman, Joel R. Evans
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
48.3 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
12
Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-017351
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/7
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part One: An Overview of Strategic Retail Management Chapter 1: An Introduction to Retailing Chapter 2: Building and Sustaining Relationships in Retailing Chapter 3: Strategic Planning in Retailing Part Two: Situation Analysis Chapter 4: Retail Institutions by Ownership Chapter 5: Retail Institutions by Store-Based Strategy Chapter 6: Web, Nonstore-Based, and Other Forms of Nontraditional Retailing Part Three: Targeting Customers and Gathering Information Chapter 7: Identifying and Understanding Consumers Chapter 8: Information Gathering and Processing in Retailing Part Four: Choosing a Store Location Chapter 9: Trading-Area Analysis Chapter 10: Site Selection Part Five: Managing a Retail Business Chapter 11: Retail Organization and Human Resource Management Chapter 12: Operations Management: Financial Dimensions Chapter 13: Operations Management: Operational Dimensions Part Six: Merchandise Management and Pricing Chapter 14: Developing Merchandise Plans Chapter 15: Implementing Merchandise Chapter 16: Financial Merchandise Management Chapter 17: Pricing in Retailing Part Seven: Communicating with the Customer Chapter 18: Establishing and Maintaining a Retail Image Chapter 19: Promotional Strategy Part Eight: Putting It All Together Chapter 20: Integrating and Controlling the Retail Strategy
Synopsis
The text that helps readers thrive in today's retailing industry.Without a predefined and well-integrated strategy, a retail firm may flounder as it's attempting to cope with the changing environment that surrounds it. Berman/Evans' reader-friendly text, Retail Management: A Strategic Approach , provides a strategic, decision-making approach that illustrates how retailers plan for, and adapt to, today's changing and complex retail environment., The text that helps readers thrive in today's retailing industry. Without a predefined and well-integrated strategy, a retail firm may flounder as it's attempting to cope with the changing environment that surrounds it. Berman/Evans' reader-friendly text, Retail Management: A Strategic Approach , provides a strategic, decision-making approach that illustrates how retailers plan for, and adapt to, today's changing and complex retail environment.
LC Classification Number
HF5429.B45 2012

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

tulipokc32

100% positive Bewertungen37 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2018
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (6)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 0***g (92)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Amazing seller!! The item came in great condition and the packaging was excellent!
  • eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Order delivered on time with no issues
  • n***n (4875)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Perfect! A+++