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Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:233615044124
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780133863307
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133863301
ISBN-13
9780133863307
eBay Product ID (ePID)
208737717
Product Key Features
Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Business Communication : Polishing Your Professional Presence
Subject
Business Communication / General, Business Writing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
42 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.6 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-043504
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
651.7
Table Of Content
PART 1. UNDERSTANDING THE FOUNDATIONS OF BUSINESS COMMUNICATION 1 Developing Your Professional Presence 2 Working with Others: Interpersonal, Intercultural, and Team Communication 3 Managing the Communication Process: Analyzing, Composing, Evaluating PART 2. DELIVERING EFFECTIVE MESSAGES 4 Communicating Routine Messages and Building Goodwill 5 Communicating Persuasive Messages 6 Communicating Bad News 7 Communicating through Social Media PART 3. RESEARCHING, PROPOSING, REPORTING, AND PRESENTING 8 Finding and Evaluating Business Information 9 Preparing Persuasive Business Proposals 10 Preparing Business Reports 11 Preparing and Delivering Business Presentations PART 4. PERSUADING AN EMPLOYER TO HIRE YOU 12 Communicating Your Professional Brand: Social Media, Résumés, and Cover Letters APPENDIX A. Formats for Business Documents APPENDIX B. Documentation and Reference Styles APPENDIX C. Grammar, Punctuation, Mechanics, and Conventions APPENDIX D. Answer Key to Grammar Exercises APPENDIX E. Proofreader's Marks GLOSSARY INDEX
Synopsis
NOTE: You are purchasing a standalone product; MyBCommLab does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyBCommLab search for 0134088905 / 9780134088907 Business Communication: Polishing Your Professional Presence Plus MyBCommLab with Pearson eText -- Access Card Package, 3/e Package consists of: 0133863301 / 9780133863307 Business Communication: Polishing Your Professional Presence, 3/E 0133866262 / 9780133866261 MyBCommLab with Pearson eText -- Access Card MyBCommLab should only be purchased when required by an instructor. For courses in Business Communication Communication in Business Practices Business Communication: Polishing Your Professional Presence helps readers achieve the highest level of professionalism when conducting business. With a clear communication model that helps readers professionally analyze and react to any sort of business situation, this text stresses the importance of etiquette in successful entrepreneurial practices. The Third Edition relates business communication to modern technologies and social media outlets, bringing the text into the context of our digital world. With a focus on learning and exercising crucial skills such as writing, speaking, critical thinking, and collaborating with peers, Business Communication prepares readers for social and communicative challenges they will face as businesspeople.
LC Classification Number
HF5718.S525 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
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Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
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