|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Geschäftskommunikation: Polieren Ihrer professionellen Präsenz (3. Auflage) von S

textbooks_source
(37583)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $31,60
Ca.CHF 25,04
Artikelzustand:
Gut
Mehr als 10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Sa, 2. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:233615044124
Zuletzt aktualisiert am 20. Mär. 2025 00:40:14 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9780133863307

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133863301
ISBN-13
9780133863307
eBay Product ID (ePID)
208737717

Product Key Features

Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Business Communication : Polishing Your Professional Presence
Subject
Business Communication / General, Business Writing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Lisa Gueldenzoph Snyder, Barbara G. Shwom
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
42 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-043504
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
651.7
Table Of Content
PART 1. UNDERSTANDING THE FOUNDATIONS OF BUSINESS COMMUNICATION 1 Developing Your Professional Presence 2 Working with Others: Interpersonal, Intercultural, and Team Communication 3 Managing the Communication Process: Analyzing, Composing, Evaluating PART 2. DELIVERING EFFECTIVE MESSAGES 4 Communicating Routine Messages and Building Goodwill 5 Communicating Persuasive Messages 6 Communicating Bad News 7 Communicating through Social Media PART 3. RESEARCHING, PROPOSING, REPORTING, AND PRESENTING 8 Finding and Evaluating Business Information 9 Preparing Persuasive Business Proposals 10 Preparing Business Reports 11 Preparing and Delivering Business Presentations PART 4. PERSUADING AN EMPLOYER TO HIRE YOU 12 Communicating Your Professional Brand: Social Media, Résumés, and Cover Letters APPENDIX A. Formats for Business Documents APPENDIX B. Documentation and Reference Styles APPENDIX C. Grammar, Punctuation, Mechanics, and Conventions APPENDIX D. Answer Key to Grammar Exercises APPENDIX E. Proofreader's Marks GLOSSARY INDEX
Synopsis
NOTE: You are purchasing a standalone product; MyBCommLab does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyBCommLab search for 0134088905 / 9780134088907 Business Communication: Polishing Your Professional Presence Plus MyBCommLab with Pearson eText -- Access Card Package, 3/e Package consists of: 0133863301 / 9780133863307 Business Communication: Polishing Your Professional Presence, 3/E 0133866262 / 9780133866261 MyBCommLab with Pearson eText -- Access Card MyBCommLab should only be purchased when required by an instructor. For courses in Business Communication Communication in Business Practices Business Communication: Polishing Your Professional Presence helps readers achieve the highest level of professionalism when conducting business. With a clear communication model that helps readers professionally analyze and react to any sort of business situation, this text stresses the importance of etiquette in successful entrepreneurial practices. The Third Edition relates business communication to modern technologies and social media outlets, bringing the text into the context of our digital world. With a focus on learning and exercising crucial skills such as writing, speaking, critical thinking, and collaborating with peers, Business Communication prepares readers for social and communicative challenges they will face as businesspeople.
LC Classification Number
HF5718.S525 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,2% positive Bewertungen249 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (39'771)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ