|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die Kraft des Glamour: Sehnsucht und die Kunst der visuellen Überzeugung Postel, Virginia

webbeatle ecclectibles
(1011)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $49,99
Ca.CHF 40,22
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Versand:
US $5,97 (ca. CHF 4,80) USPS Media MailTM.
Standort: Wake Forest, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 22. Jul und Sa, 26. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:234198687560
Zuletzt aktualisiert am 26. Aug. 2023 01:09:27 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Features
1st Edition, Dust Jacket
Brand
Simon & Schuster
MPN
black & white illustrations, colour illu
ISBN
1416561110
ISBN10
1416561110
ISBN13
9781416561118
EAN
9781416561118

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Free Press
ISBN-10
1416561110
ISBN-13
9781416561118
eBay Product ID (ePID)
150600896

Product Key Features

Book Title
Power of Glamour : Longing and the Art of Visual Persuasion
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Year
2013
Topic
Marketing / General, General, Aesthetics
Illustrator
Yes
Genre
Philosophy, Social Science, Business & Economics
Author
Virginia Postrel
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
30.6 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2013-026988
Dewey Edition
23
TitleLeading
The
Reviews
Postrel's cleareyed and exhaustive analysis looks not only at the history of glamour, but at how it works…[Postrel] seems to be the kind of public intellectual for whom the TED Talk seems to have been invented., THE POWER OF GLAMOUR is another reminder why Virginia Postrel is one of our keenest cultural observers and most important social thinkers. Using lively prose, fascinating images, and examples that range from Alexander the Great to Kate Moss, Postrel brings to life an elusive subject. This book is essential reading for people in advertising, marketing, politics, and entertainment -- as well as for anyone interested in seeing our culture with fresh eyes., [Postrel] offers a thoroughly researched, analytical, illustrated view on the characteristics, both keen and subtle, that qualify an object, person, event or location as glamorous...Postrel cites innumerable sources, weaving quotations and vignettes into each of her chapters, and the result is exhaustive and wholly entertaining. For those interested in the evolution of glamour over the ages, as well as readers with a stake in marketing, this is a must-read., Postrel's cleareyed and exhaustive analysis looks not only at the history of glamour, but at how it works...[Postrel] seems to be the kind of public intellectual for whom the TED Talk seems to have been invented.
Dewey Decimal
111/.85
Synopsis
In provocative detail with more than one hundred illustrations, critically acclaimed author Virginia Postrel separates glamour from glitz, revealing what qualities make a person, an object, a setting, or an experience glamorous. What is it that creates that pleasurable pang of desire--the feeling of "if only"? If only I could wear those clothes, belong to that group, drive that car, live in that house, be (or be with) that person? Postrel identifies the three essential elements in all forms of glamour and explains how they work to create a distinctive sensation of projection and yearning. The Power of Glamour is the very first book to explain what glamour really is--not just style or a personal quality but a phenomenon that reveals our inner lives and shapes our decisions, large and small. By embodying the promise of a different and better self in different and better circumstances, glamour stokes ambition and nurtures hope, even as it fosters sometimes-dangerous illusions. From vacation brochures to military recruiting ads, from the Chrysler Building to the iPad, from political utopias to action heroines, Postrel argues that glamour is a seductive cultural force. Its magic stretches beyond the stereotypical spheres of fashion or film, influencing our decisions about what to buy, where to live, which careers to pursue, where to invest, and how to vote. The result is myth shattering: a revelatory theory that explains how glamour became a powerful form of nonverbal persuasion, one that taps into our most secret dreams and deepest yearnings to influence our everyday choices.
LC Classification Number
BH39.P66925 2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

webbeatle ecclectibles

100% positive Bewertungen2.2 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 1998
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (819)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ