|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Theorie des Hashtags von Bernard, Andreas

textbooks_source
(37530)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,12
Ca.CHF 5,70
Artikelzustand:
Gut
Mehr als 10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: 65203, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:234480809598
Zuletzt aktualisiert am 19. Mär. 2025 18:20:36 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781509538942

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Polity Press
ISBN-10
1509538941
ISBN-13
9781509538942
eBay Product ID (ePID)
10038378477

Product Key Features

Number of Pages
220 Pages
Language
English
Publication Name
Theory of the Hashtag
Publication Year
2019
Subject
Media Studies, Web / Social Media, Library & Information Science / Digital & Online Resources
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Social Science, Language Arts & Disciplines
Author
Andreas Bernard
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
4.4 Oz
Item Length
7.3 in
Item Width
4.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2019-001773
Dewey Edition
23
Reviews
"A lucid and lively history of this most polymorphous of punctuation marks. Andreas Bernard traces the hashtag's rise from technical utility to seeming ubiquity with wit and insight." Matthew Fuller, Goldsmiths, University of London "Slim but weighty" Morning Star
Dewey Decimal
302.231
Table Of Content
Contents 1. A Sign of the Times 2. Hashtags and the Dispersion of Statements 3. The Biography of a Symbol 4. Where Was the Keyword Before the Hashtag? 5. Venues of the Hashtag I: Political Activism 6. Venues of the Hashtag II: Marketing 7. Empowering and Levelling Works Cited
Synopsis
This is a short book about the most prominent sign of our times. The simple # sign is now used so widely that it is easy to overlook the fundamental effects it has had in the structuring of public debate. With its help, statements are bundled together and discourse is organized and amplified around common buzzwords. This method enables us to navigate more easily the huge volume of online utterances, but it also increases the risk of leveling statements and extinguishing difference, as exemplified by the #MeToo debate. Andreas Bernard traces the young and spectacular career of the humble hashtag. He follows the history of the # sign, documenting its use by Twitter and Instagram, and then examines the most prominent contemporary domains of the sign in socio-political activism and in marketing - two apparently very different fields which are united in their passion for the hashtag. Theory of the Hashtag shines a bright light on a small but pervasive feature of our contemporary digital culture and shows how it is surreptitiously shaping the public sphere.
LC Classification Number
P302.37.B47 2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,2% positive Bewertungen249 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (39'716)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ