BRANDNEU ~ Umwandlung der beruflichen Entwicklung in studentische Ergebnisse ~ 2010

Hobbies Games Cards and Great Buys
(415)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,90
Ca.CHF 4,70
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
US $4,99 (ca. CHF 3,97) USPS Media MailTM.
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Okt und Di, 14. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:234501662539
Zuletzt aktualisiert am 06. Apr. 2023 02:29:35 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Artist
Reeves, Douglas B.
ISBN
9781416609490
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416609490
ISBN-13
9781416609490
eBay Product ID (ePID)
84534875

Product Key Features

Number of Pages
156 Pages
Language
English
Publication Name
Transforming Professional Development Into Student Results
Subject
Professional Development, General, Aims & Objectives, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Douglas B. Reeves
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-049912
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
370.7155
Synopsis
How can we create and sustain professional learning programs that actually lead to improved student achievement? In this thoughtful and informative guide for teachers, administrators, and policymakers, Douglas B. Reeves provides answers. First he casts a critical eye on professional learning that is inconsistent, unfocused, and ultimately ineffective, and explains why elaborate planning documents and "brand-name" programs are not enough to achieve desired outcomes. Then he outlines how educators at all levels can improve this situation by * Taking specific steps to move from vision to implementation; * Focusing on four essentials: teaching, curriculum, assessment, and leadership; * Making action research work; * Moving beyond the "train the trainer" model; and * Using performance assessment systems for teachers and administrators. If you're tired of professional development that takes up too much time and delivers too little, read Transforming Professional Development into Student Results and discover how to move toward a system that gives educators the learning experiences they need to make a measurable difference for their schools and their students., How can we create and sustain professional learning programs that actually lead to improved student achievement? In this thoughtful and informative guide for teachers, administrators, and policymakers, Douglas B. Reeves provides answers. First he casts a critical eye on professional learning that is inconsistent, unfocused, and ultimately ineffective, and explains why elaborate planning documents and ""brand-name"" programs are not enough to achieve desired outcomes. Then he outlines how educators at all levels can improve this situation by: Taking specific steps to move from vision to implementation. Focusing on four essentials: teaching, curriculum, assessment, and leadership. Making action research work. Moving beyond the ""train the trainer"" model. Using performance assessment systems for teachers and administrators. If you're tired of professional development that takes up too much time and delivers too little, read Transforming Professional Development into Student Results and discover how to move toward a system that gives educators the learning experiences they need to make a measurable difference for their schools and their students.
LC Classification Number
LB1731.R35 2010

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Hobbies Games Cards and Great Buys

100% positive Bewertungen1.2 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2021
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
I'm selling my personal collections and my father's estate. Thanks for supporting me and my family. I live in a smoke-free home and I take care of my collectables. My father had a smoke-free home as ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (449)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ