Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Kundenservice- Schulung von Kamin, Maxine
US $13,60
Ca.CHF 10,85
oder Preisvorschlag
Bisher US $17,00 (- 20%)
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Allentown, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 26. Jul und Fr, 1. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:234786744150
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Binding
- Paperback
- Product Group
- Book
- Weight
- 1 lbs
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9781562863302
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
American Society for Training & Development
ISBN-10
1562863304
ISBN-13
9781562863302
eBay Product ID (ePID)
30372946
Product Key Features
Book Title
Customer Service Training
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Topic
Training, Customer Relations
Publication Year
2006
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Book Series
Astd Trainer's Workshop Ser.
Format
Mixed Lot
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
23.7 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2002-104902
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.3/1245
Synopsis
For any organization that wants to raise the bar for service excellence, this book provides practical, hands-on guidance to help you quickly develop customer service training. Dozens of field-tested exercises, games, activities, icebreakers, and assessment instruments help you teach employees the importance of customer service and improve their performance. The accompanying CD-ROM includes handouts, checklists, assessments, and customizable PowerPoint[trademark] slides., Aimed at organizations that want to raise the bar for service excellence, this book provides practical guidance to help develop customer service training. It contains field-tested exercises, games, activities, icebreakers, and assessment instruments that help you teach employees the importance of customer service and improve their performance.
LC Classification Number
HF5415.5.K36 2002
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AB Deals
99,8% positive Bewertungen•17 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'415)
- e***s (372)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItems (outdoor lighting fixtures) were exactly as described, well packaged, and quickly shipped. Highly recommended seller.
- 0***l (242)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood value and quick shipping… good seller would definitely recommend!!!
- a***n (54)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe machine turns on and the external condition is decent for such a vintage device. It did not come with the keyboard and mouse as advertised main description heading. I had to pay another $65 to get a keyboard and mouse from a different vendor and the keyboard and mouse are not indigo blue like the iMac. Hoping everything works out well once I can explore it when I get my mouse and keyboard.
Noch mehr entdecken:
- Maxine Paetro Belletristik-Bücher,
- Bücher Sachbuch Training,
- Bücher Sport Sachbuch Training,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Training,
- Deutsche Bücher Sachbuch Training,
- Englische Bücher über Training Sachbuch,
- Gesundheit-, - Ernährung- & - Medizin-Sachbuch Bücher Training,
- Bücher über Training Sachbuch Ab 2010,
- Bücher über Training Sachbuch als gebundene Ausgabe