|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Zeitgenössisches Marketing (MindTap-Kursliste) von Boone, Louis E., Kurtz, David L

textbooks_source
(37768)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $77,08
Ca.CHF 62,26
Artikelzustand:
Neu
Mehr als 10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 23. Aug und Mi, 27. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235087234439
Zuletzt aktualisiert am 18. Aug. 2025 09:21:18 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Contemporary Marketing (MindTap Course List)
ISBN
9780357461709

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0357461703
ISBN-13
9780357461709
eBay Product ID (ePID)
18038643524

Product Key Features

Number of Pages
496 Pages
Publication Name
Contemporary Marketing
Language
English
Publication Year
2021
Subject
Marketing / General, General
Type
Textbook
Author
Louis E. Boone, David L. Kurtz
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
34.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
19
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23/eng/20220328
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Preface. Part I: DESIGNING CUSTOMER-ORIENTED MARKETING STRATEGIES. 1. Marketing: The Art and Science of Satisfying Customers. 2. Strategic Planning in Contemporary Marketing. 3. The Marketing Environment, Ethics, and Social Responsibility. 4. E-Business: Managing the Customer Experience. 5. Social Media: Living in the Connected World. Part II: UNDERSTANDING BUYERS AND MARKETS. 6. Consumer Behavior. 7. Business Markets and Buying Behavior 8. Global Marketing. Part III: TARGET MARKET SELECTION. 9. Market Segmentation, Targeting, and Positioning. 10. Marketing Research Part IV: PRODUCT DECISIONS. 11. Product and Branding Concepts 12. Developing and Managing Products Part V: PRICING DECISIONS. 13. Pricing Concepts 14. Pricing Strategies Part VI: DISTRIBUTION DECISIONS. 15. Distribution Channels and Supply Chain Management 16. Retailing and Direct Marketing Part VII: PROMOTIONAL DECISIONS. 17. Integrated Marketing Communications, Advertising, and Public Relations 18. Personal Selling and Sales Promotion. Appendix A: Developing an Effective Marketing Plan. Appendix B: Financial Analysis in Marketing. Appendix C: Marketing Analytics Online. Appendix: Your Career in Marketing. Glossary. Name & Company Index. Subject Index. International Index.
Synopsis
Reimagine a practically focused and timely introduction to the foundations of marketing today with the innovative approach found in Boone/Kurtz's best-selling CONTEMPORARY MARKETING, 19E with MindTap. This edition focuses on application-based learning with streamlined content that highlights real skills that marketing professionals use on a regular basis. Rather than introducing an overly broad array of topics, this edition thoroughly explores today's most relevant and important concepts, including marketing analytics and the career readiness skills most important for your success. As a result, you learn more in less time. Memorable opening and closing examples for each section further advance learning objectives and demonstrate concepts in action to increase your comprehension and retention of key concepts. In addition, MindTap digital activities reinforce concepts and provide Excel Online practice working with marketing analytics to further prepare you for effective marketing in today's times.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,2% positive Bewertungen250 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (39'964)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ